۰ نفر

عضو کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین:

برج میلاد زیان‌ده است/ تورم جذب نیرو در زمانی که بدون زحمت پول می‌گیرند!

۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۴۹
کد خبر: 412845
برج میلاد زیان‌ده است/ تورم جذب نیرو در زمانی که بدون زحمت پول می‌گیرند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: وقتی برج میلاد بدون زحمت از شهرداری پول می‌گیرد و تلاشی نمی‌کند معلوم است زیان‌ده می‌شود.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ برج میلاد زیان‌ده است؛ این را محمود میرلوحی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان نشست خبری‌اش مطرح کرد.

حسن خلیل‌آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در واکنش به این موضوع در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین اظهار کرد:وقتی برج میلاد به صورت دولتی در اصطلاح اداره می‌شود یعنی بودجه بگیر شهرداری است معلوم که خرج می‌کند و تلاشی برای زیان‌ده نبودن و یا کسب درآمد نمی‌کند.

این عضو شورا با بیان اینکه هزینه نگهداشت برج میلاد بسیار بالا است، اضافه کرد: ساخت برج میلاد در زمان خود نیز هیچ توجیهی نداشته و حالا هم در شرایطی که بدون زحمت پول به دست می‌آورد و اختیار دارد، نیرو زیادی جذب کرده است.

خلیل‌آبادی پیشنهاد داد که باید هرچه زودتر اختیار نگهداری این مجموعه به بخش خصوصی داده شود و شورا و شهرداری بر روی آن نظارت داشته باشند.

همچنین حسن رسولی، دیگر عضو شورا و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین؛ زیان‌ده بودن برج میلاد را ناشی از هزینه بالای نگهداشت و تکمیل نبودن زیرساخت‌ها برای بهره‌برداری کامل از آن عنوان می‌کند.