۰ نفر

این خبر را تاکسیرانان بخوانند

۴ بهمن ۱۳۹۸، ۲۰:۳۱
کد خبر: 412146
این خبر را تاکسیرانان بخوانند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش سهمیه سوخت تاکسی‌های مستقر در ایستگاه‌های ویژه خبر داد و گفت: ما به‌التفاوت سهمیه سوخت تاکسی‌های پایانه‌ای و فرودگاهی واریز می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی‌رضا قنادان، در مورد سرانجام سهمیه بنزین تاکسی‌های پلاک «ت» مستقر در ایستگاه‌های ویژه همچون ترمینال، پایانه‌های مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه که بخشی از سرویس دهی آنها، بیرون شهر است و به نوعی فعالیت آنها برون‌شهری محسوب می‌شود، اظهار کرد: در مورد سهمیه سوخت این تاکسی‌ها تصمیماتی اخذ شده است که در حال حاضر موضوعات اجرایی آن در حال انجام است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر تاکسی‌های دوگانه سوز ۲۵۰ لیتر و تاکسی‌های بنزین‌سوز ۴۰۰ لیتر سهمیه بنزین دارند، ادامه داد: ولی این سهمیه برای تاکسی‌هایی که بیرون شهر فعال هستند به شدت کم است و به همین دلیل طی مصوبه‌ای مقرر شد که سهمیه سوخت تاکسی‌های بین شهری که در ایستگاه‌های ویژه مستقر هستند، افزایش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان این‌که مابه‌التفاوت بنزین سهمیه‌ای با نرخ آزاد به حساب این رانندگان واریز می‌شود، گفت: رانندگان می‌توانند این اعتبار ریالی را صرفا در جایگاه‌های سوخت استفاده کنند.

وی در مورد تاکسی‌های پلاک «ت»  فعال که در ایستگاه‌های شهری – برون‌شهری فعالیت می‌کنند نیز اظهارکرد: تاکسی‌هایی که در خطوط بین شهری فعال هستند مثل تاکسی‌های آزادی-شهریار و .... از وضعیت سهمیه بنزین خود گلایه دارند؛ اما اطلاعات این رانندگان باید به‌روزرسانی شود و هنوز در مورد بنزین آنها تصمیمی گرفته نشده است.