۰ نفر

آماده باش مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران در پی بارش برف/ استقرار ١٣۵٠ ماشین آلات برف روبی در پایتخت

۲۹ دی ۱۳۹۸، ۸:۴۵
کد خبر: 410691
آماده باش مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران در پی بارش برف/ استقرار ١٣۵٠ ماشین آلات برف روبی در پایتخت

اصغر عطایی، مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران، با اشاره به اینکه بارش برف در پایتخت از نیمه شب آغاز شده است، اظهار کرد: از روز گذشته احتمال برودت هوا و بارش برف از سوی سازمان هواشناسی اعلام شده بود، بر همین اساس مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران به صورت آماده باش در آمدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، وی با اشاره به استقرار افراد مجهز به امکانات و ماشین آلات برف روبی در نقاط برف گیر تصریح کرد:  به همین منظور ١٣۵٠ دستگاه ماشین آلات برف روب به همراه خودرو و کامیون در سطح شهر تهران مستقر شدند و کار محلول و نمک پاشی در سطح شهر به صورت گسترده انجام شد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تعبیه ۴٠٠٠ مخزن زردرنگ در پایتخت گفت: این مخازن مجهز به شن مخصوص، نمک و ماسه بودند تا شهروندان و عوامل کارگری بتوانند از آن استفاده کنند.

عطایی با اشاره به فعالیت ١۴ هزار نفر از عوامل خدمات شهری افزود: کار برف روبی در تمامی بزرگراه ها، پل‌ها، اتوبان ها و رمپ و لوپها انجام شده است و تعداد قابل توجهی از عوامل فضای سبز وظیفه برف تکانی از درختان را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به آماده باش مدیران و شهرداران مناطق ٢٢ گانه از شب گذشته گفت: تمام سطح شهر در حال کنترل است و در هیچ یک از معابر اصلی پایتخت به علت بارش برف انسدادی گزارش نشده است.

عطایی تاکید کرد که عوامل خدمات شهری هم اکنون در سطح شهر حضور دارند و این حضور تا زمان بارش برف ادامه دار است.

وی اضافه کرد: معابر به ترتیب اولویت بندی پاک سازی می شوند اما اگر معابر فرعی دچار مشکل بود شهروندان می توانند با تماس با شماره ١٣٧ این موضوع را به شهرداری اعلام کنند تا بلافاصله عوامل ناحیه منطقه اعلام شده برای برف روبی اقدام کنند.