۰ نفر

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران:

پل و تونل پاساژ پالادیوم تخریب می‌شود/ منطقه یک تهران باید فورا رای را اجرا کند

۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۲۳
کد خبر: 407812
پل و تونل پاساژ پالادیوم تخریب می‌شود/ منطقه یک تهران باید فورا رای را اجرا کند

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت که بر مبنای رای کمیسیون ماده ۱۰۰ پل و تونل پاساژ پالادیوم باید تخریب شود.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمد سالاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام پیگیری تخلف پاساژ پالادیوم به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد کمیسیون ماده ۱۰۰ رأی بدوی را در خصوص تخلفات ساختمان پالادیوم از جمله ایجاد پل هوایی بر فراز شارع عام و تونل زیرزمینی برای ارتباط ساختمان شمالی و جنوبی، تایید کرد.

او ادامه داد: از آنجا که این اقدامات خلاف مقررات شهرسازی و معماری بود، کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰هم  رأی تخریب جمع آوری پل و تونل که در کمیسیون بدوی صادر شده بود را تایید کرده و دو نفر از اعضای کمیسیون یعنی عضو شورای شهر و نماینده وزارت کشور نیز رأی را امضاء کردند ولی هنوز نماینده قوه قضاییه امضاء نکرده است و باید نظرش را اعلام کند.

سالاری تاکید کرد: از آنجا که قاعده در رأی دادن آرای ماده ۱۰۰ اکثریت اعضاست با این دو امضاء رأی بدوی مبنی بر جمع آوری تونل و پل در ساختمان پالادیوم صادر شده و پیگیری می‌کنیم بعد از ابلاغ رأی، شهردار منطقه و معاونت شهرسازی آن را به اجرا بگذارند.