۰ نفر

امکان⁣ مشارکت در کمپین یلدا به خیر و خرید از تمام نقاط کشور فراهم شد

۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۳
کد خبر: 402355
امکان⁣ مشارکت در کمپین یلدا به خیر و خرید از تمام نقاط کشور فراهم شد

همزمان با آغاز کمپین یلدا به خیر و خرید از 20 آذر ماه و استقبال بی نظیر شهروندان در مشارکت با این کمپین، فروشگاه مجازی شهروند امکان خرید و تهیه کارت های کمک هزینه دارو را برای هموطنان در سراسر کشور فراهم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر همین اساس نیکوکارانی که تمایل دارند در کمپین یلدا به خیر و خرید مشارکت داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه مجازی شهروند به آدرس www.shahhrvand.ir کارت های یاد شده را به صورت آنلاین و با قیمت های 2، 5 و 10 هزار تومانی خریداری کنند.

برای خرید کارت های کمک هزینه دارو به صورت آنلاین، کافی است پس از مراجعه به سایت فروش مجازی شهروند و مشخص کردن کارت های مورد نظر خود، وارد سبد خرید شوید و گزینه تسویه حساب را انتخاب و در پایان با برگزیدن قسمت مربوط به کمک به کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک خرید خود را نهایی کرده و به صورت آنلاین پرداخت کنید. 

با راه اندازی امکان خرید کارت های کمک هزینه دارو به صورت آنلاین، شهروندان و نیکوکاران از سراسر کشور شانس آن را دارند تا ضمن مشارکت در این کار خیر در قرعه کشی بزرگ شهروند شرکت کنند.

کمپین یلدا به خیر و خرید از 20 آذر ماه با مشارکت موسسه خیریه محک در تمام شعب فروشگاه های شهروند آغاز شده و طی آن علاوه بر اختصاص یک درصد از سهم سود شرکت شهروند به موسسه محک، امکان مشارکت مستقیم شهروندان در کمک به کودکان مبتلا به سرطان با استفاده از کارت های 2، 5 و 10 هزار تومانی فراهم شده است تا در کاری نیک مشارکت کنند و سهم بسزایی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان داشته باشند.

WhatsApp Image 2019-12-16 at 6.53.32 AM