۰ نفر

ثبت نام ۸۰۰داوطلب در حوزه‌های انتخابیه تهران

۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۵۶
کد خبر: 399474
ثبت نام ۸۰۰داوطلب در حوزه‌های انتخابیه تهران

استاندار تهران گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه‌های انتخابیه تهران، ری شمیرانات و پردیس ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از محل ثبت‌نام حوزه انتخابیه بهارستان و رباط‌کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مهم‌ترین ابزاری که می‌تواند توطئه دشمنان را خنثی کند حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود است اظهار داشت: امیدواریم نمایندگانی در حوزه قانونگذاری در مجلس یازدهم حضور پیدا کنند تا بتوانند در چارچوب آرمان‌های امام راحل و قانون اساسی برای نظام جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی کنند.

محسنی بندپی با بیان اینکه دشمنان همچنان در کمین نظام اسلامی و انقلاب ما هستند گفت: توطئه‌های استکبار در ابعاد و گستردگی مختلف با هدف تحریک و پمپاژ یأس و ناامیدی در جامعه صورت می گیرد و اکنون که در برهه خاصی از تاریخ قرار داریم به هوشیاری وآگاهی بیش از پیش از جانب همه ارکان از مردم تا مسئولین نیازمند هستیم تا بتوانیم نقشه های خام دشمنان را خنثی کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: ۸۰۰ داوطلب در حوزه‌های انتخابیه تهران ری شمیرانات و پردیس و مجموعا ۹۵۰ داوطلب در حوزه‌های انتخابیه استان تهران تاکنون ثبت نام کرده اند و این ثبت نام ها زمینه‌ها را برای حضور نامزدهای انتخابات مجلس و ایفای نقش آنان و مسئولیت پذیریشلت را فراهم نموده است تا بتوانند برای خدمت پا در عرصه بگذارند و قدمی برای پیشرفت کشور بردارند.

استاندار تهران تعامل و همکاری در برگزاری انتخابات را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: در استان تهران شاهد فضای مطلوب همدلی و همکاری در برگزاری انتخابات مجلس هستیم و مجریان و ناظران با قانون‌مداری در حال فعالیت هستند.

وی  بر لزوم رعایت قانون از سوی همه کاندیداها و پرهیز از تبلیغات زودهنگام تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف ستاد انتخابات برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و پاک است.