۰ نفر

نرخ گوجه فرنگی در بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران؟

۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۸
کد خبر: 397515
نرخ گوجه فرنگی در بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران؟

مدیر روابط‌ عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: توزیع گوجه‌فرنگی در میادین میوه و تره‌بار با نرخ ۴۵۰۰ تومان انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، شهرام جبارزادگان  در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش نرخ گوجه‌فرنگی در میوه‌فروشی‌های سطح شهر و کمیاب بودن آن، این محصول در میادین میوه و تره‌بار با چه نرخی عرضه می‌شود؟ اظهار کرد: دلیل کمبود گوجه‌فرنگی در سطح شهر، شرایط فصلی است و توزیع این محصول نیز کمتر از میزان معمول است. همچنین با توجه به این شرایط، گوجه‌های عرضه‌ شده از کیفیت مورد انتظار برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین نرخنامه میادین میوه و تره‌بار، هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی ۴۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

جبارزادگان با بیان اینکه‌ بهره‌برداران میادین و بازارهای تره‌بار، محصولات مورد نیاز خود را از تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان تهیه می‌کنند، گفت: طبیعی است بر اساس عرضه در بازار مرکزی، ما نیز نسبت به عرضه محصولات در میادین اقدام می‌کنیم و در حالی‌ که میانگین قیمت گوجه‌فرنگی در سطح شهر ۷۸۰۰ تومان است، شاهد عرضه گوجه‌فرنگی ۴۰ درصد زیر قیمت میانگین سطح شهر در میادین میوه و تره‌بار هستیم و انتظار می‌رود طی روزهای آینده با عرضه بیشتر این محصول به بازار، شاهد رفع این مشکل باشیم.