۰ نفر

پروژه‌هایی که امروز در منطقه17 به بهره‌برداری رسید

۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۳
کد خبر: 397482
پروژه‌هایی که امروز در منطقه17 به بهره‌برداری رسید

۱۷ پروژه منطقه ۱۷ با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولان شهری به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ در تشریح ۱۷ پروژه این منطقه که امروز با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید در جمع خبرنگاران گفت: امروز ۱۷ پروژه محلی در این منطقه با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید که مقرر بود سه پروژه اصلی تا پایان سال به بهره برداری برسد اما خوشبختانه چهار ماه مانده به پایان سال این پروژه‌ها به بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه پایانه زمزم و مجموعه استخر آقایان در پروژه آدم و حوا امروز به بهره برداری رسید. مردم این منطقه در حوزه سرانه‌های خدماتی با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم امروز محور دسترسی زمزم بود که یک مطالبه ۲۰ ساله مردم محسوب می‌شد و با بهره برداری از آن چهار کیلومتر از مسیر مردم کاهش پیدا کرد.

شهردار منطقه ۱۷ به هوشمند شدن چهار چراغ راهنمایی و رانندگی در این منطقه اشاره کرد و افزود: ۲۳ پلاک فرسوده نیز در این منطقه تملک شده که برای احداث پارک مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در محور پروژه نیلوفری نیز تملک‌هایی انجام شده که از آنها نیز برای افزایش سرانه‌های خدماتی بهره گرفته خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۷ در پاسخ به سوالی در خصوص میزان اعتبارات ۱۷ پروژه بهره برداری شده گفت: به جز پروژه طرح نیلوفری برای سایر پروژه‌ها مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.