۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین عنوان شد:

خدمات شهری تهران: غافلگیر نشدیم/ نمی‌شود در هر نقطه کیسه شن گذاشت

۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰
کد خبر: 394963
خدمات شهری تهران: غافلگیر نشدیم/ نمی‌شود در هر نقطه کیسه شن گذاشت

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت که برف امروز ما را غافلگیر نکرد و از چندماه پیش آماده بودیم.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به انتقاد برخی از مخاطبان اقتصادآنلاین مبنی بر اینکه در برخی نقاط شهر تهران مثل سعادت آباد کیسه شن وجود ندارد و اینبار هم شهرداری تهران غافلگیر شده است، به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: زمانی که بنا بود سطل‌های مکانیزه زباله گذاشته شود، حدود دومیلیون نقطه شناسایی شد اما فقط 60 هزار مخزن کار گذاشته شد، پس نمی‌شود توقع داشت در همه نقاط کیسه شن بگذاریم.

او با تاکید بر اینکه غافلگیر نشدیم،ادامه داد: از چندی پیش آماده برای بارندگی بودیم. کیسه‌های شن در بسیاری از نقاط هدف کار گذشته و به مرور مابقی هم جاگذاری خواهند شد.

عطایی اضافه کرد: برخی مخازن زرد رنگ نیز در محدوده‌های مختلف گذاشته‌ایم که خود شهروندان می‌توانند  کیسه‌های شن را از داخل آن برای بازکردن مسیر بردارند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد که؛ در همه جای دنیا شهرداری، معابر اصلی مثل بزرگراه‌ها و خیابان را باز می‌کند و خود شهروندان برف روبروی خانه و کوچه‌شان را جمع‌آوری می‌‎کنند.

عطایی گفت: ما هم اولویت اولمان پاکسازی معابر اصلی است و بعد به سراغ معابر فرعی و کوچه‌ها می‌آییم. مردم باید خودشان مانند سایر شهروندان شهرهای دنیا در برف روبی کمک کنند.

او همچنین به شهروندان توصیه کرد که خودروهای خود را مجهز به زنجیر چرخ و سایر لوازمی که مورد نیاز در هوای برفی است کرده تا دچار مشکل نشوند.