۰ نفر

عضو شورای شهر تهران:

دولت سهم خود را در آبادانی تهران بپردازد

۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۰۸
کد خبر: 386092
دولت سهم خود را در آبادانی تهران بپردازد

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت:جا دارد از دولت بخواهیم تا سهم خود را برای آبادانی تهران بپردازد تا تهران بهتر از گذشته توسعه پیدا کند.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمدجواد حق شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران شامگاه امشب در آیین نکوداشت روز تهران که در کاخ گلستان و با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، پیروز حناچی شهردار شهر تهران و جمعی از سفرای کشورها خارجی در کاخ گلستان برگزار شد گفت: تهران همه چیز دارد آب و هوایی فرح بخش و طبیعتی دل انگیز و تاریخ و فرهنگ درخشان.

حق شناس ادامه داد: تهران زیباست جذابیت دارد و بخشنده است و شهر شهیدان بلنداوازه است.

وی افزود: باید قدر تهران را دانست به دارایی هایش افتخار کرد و آنرا مانند امانتی به آیندگان تحویل داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران در روند توسعه آسیبهایی دیده و آلودگی‌های مختلف و آسیب دیدگی باغات و برخی سو رفتارها باعث شده تهران کمی کدر شود.

حق شناس خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد به عنوان توسعه از جان تهران مایه بگذاریم بسیار ضرر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ساختمانهای بلند و گذرگاه های اتوبوس و متروهای طولانی برازنده تهران است اما زمانی می تواند به تهران ارزش بیافزاید که آرامش زندگی مردم تهران را بر هم نزند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: قرار نیست شهر را توسعه بدهیم اما از زندگی کردن در آن لذت نبریم.

حق شناس گفت: باید اذعان کنم که برای توسعه تهران با نگاهی فرهنگی و اجتماعی باید برنامه ریزی کرد زیرا منابع فرهنگی و اجتماعی یک شهر ارزش آن شهر محسوب می شوند و به هویت آن اصالت می بخشند.

وی تصریح کرد: اولویتمان این است که تهران شهری برای همه باشد و جان شهر که ارزشهای فرهنگی و اجتماعی آن است تقویت شود و باید منابع ارزشمند آن تثبیت شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: رویداد روز تهران که از این پس به عنوان هفته تهران شناخته خواهد شد زمانی قوت می یابد که مردمی تر باشد.

حق شناس گفت: مردم تهران هنر پاسداشت زیبایی ها را داشته و تهران نمادی از ایران بزرگ است و درستش این است که بگوییم تهران شهری برای همه ایرانیان است.

وی در پایان تاکید کرد: جا دارد از دولت بخواهیم تا سهم خود را برای آبادانی تهران بپردازد تا تهران بهتر از گذشته توسعه پیدا کند.