۰ نفر

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح کرد:

تحقیق و تفحص بی‌سرانجام از موسسه همشهری/ سوال از هیات رییسه

۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸
کد خبر: 384882
تحقیق و تفحص بی‌سرانجام از موسسه همشهری/ سوال از هیات رییسه

به گفته عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران؛ هیئت رییسه با گذشت بیش از 9 ماه گزارش تحقیق و تفحص از همشهری را به قوه قضاییه ارسال نکرده است.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ اوایل دی ماه 97 بود که حجت نظری، عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری را قرائت کرد و بنا شد گزارش بعد از تایید کمیسیون حقوقی و نظارت برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال شود. حالا بیش از 9 ماه از قرائت این گزارش می‌گذرد و نتیجه تحقیق و تفحص از این موسسه  مشخص نیست.

به گفته حسن خلیل‌آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گزارش به قوه قضاییه ارسال شده اما زهرا نژاد بهرام، دیگر عضو شورای شهر می‌گوید گزارش هنوز به قوه قضاییه ارسال نشده و در کمیسیون حقوقی و نظارت مانده است.

حجت نظری، عضو کمیسیون حقوقی و نظارت هم می‌گوید؛ این گزارش در کمیسیون مانده و ایراداتی داشته که در حال رفع آن هستیم.

اما الهام فخاری، پیشنهاد دهنده طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری معتقد است که تحقیق و تفحص از همشهری مراحل و روال قانونی خود را گذرانده و هیئت رییسه باید تاکنون آن را برای قوه قضاییه ارسال می‌کرد.

او به خبرنگار اقتصاد آنلاین می‌گوید: ماهیت تحقیق و تفحص ایجاب می کند که قوه قضاییه به پرونده ارسال شده خارج از نوبت رسیدگی کند.

فخاری اضافه می‌کند: من از هیئت رییسه پیگیری کردم اما پاسخ روشنی دریافت نکردم. تصور ما این بود که گزارش ارسال شده است اما بعد چندماه متوجه شدیم طرح همچنان در شورا مانده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت که؛ اگر اگر پاسخ روشنی از هیئت رییسه و کمیسیون حقوقی و نظارت درباره سرانجام این طرح نگیرد، در صحن از هیئت رییسه سوال می‌پرسد.