۰ نفر

رییس سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین:

نوسازی و ایجاد 20بازارچه میوه و تره‌بار تا پایان سال/ مشکلی در حوزه تامین کالا نداریم

۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۵
کد خبر: 383299
نوسازی و ایجاد 20بازارچه میوه و تره‌بار تا پایان سال/ مشکلی در حوزه تامین کالا نداریم

رییس سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از راه‌اندازی 10 بازارچه جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال خبر داد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ سیدسعید راد در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تا پایان سال چه تعداد بازارچه میوه و تره‌بار در تهران ایجاد خواهد شد به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: تا پایان سال 10 بازارچه نوسازی و بهسازی و 10 بازارچه جدید نیز ایجاد خواهند شد.

او درباره ایجاد پارکینگ برای بازارچه‌های جدید و قدیم نیز اظهار کرد: اگر در اطراف میادین میوه و تره بار جدید فضای ایجاد پارکینگ وجود داشته باشد ما برای بهبود خدمات‌رسانی حتما اقدام به ایجاد خواهیم کرد اما اگر میدانی پارکینگ ندارد به دلیل کمبود زمین است.

راد همچنین درباره سرانجام ساماندهی پسماند میادین میوه و تره‌بار نیز گفت: پسماند خشک ما به طور کامل جدا شده و استفاده می‌شود. برای ساماندهی پسماند تر نیز در حال رایزنی با دانشگاه امیرکبیر هستیم که بخشی از آن به عنوان کود حیوانی و بخشی دیگر تبدیل به کمپوست شود.

رییس سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران همچنین گفت که؛ تاکنون مشکلی برای تامین کالا اعم از میوه‌جات و صیفی‌جات نداشتیم.