۰ نفر

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

بررسی نحوه تحقق درآمدهای شهرداری در جلسه هم اندیشی اعضای شورا

۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۳۱
کد خبر: 382442
بررسی نحوه تحقق درآمدهای شهرداری در جلسه هم اندیشی اعضای شورا

محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران و شهردار تهران گفت: پیرو نگرانی هایی که طی چند هفته گذشته در خصوص تحقق درآمدهای شهر تهران از سوی برخی از اعضای شورای شهر مطرح شده بود، امروز گزارش مفصلی در خصوص تحقق درآمدها داده شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، وی افزود: در این رابطه بحث جامعی شد و اعلام شد تحقق درآمدهای نقدی90 درصد است که باید تا 100 درصد افزایش داشته باشد و بودجه غیر نقد نیز فعال شود. از شرکت فناوری درخواست شد سامانه بودجه غیر نقد را فعال کنند تا مناطق بتوانند از این بودجه استفاده کنند.

هاشمی ادامه داد: موارد مشخص شده در بودجه غیر نقد در لایحه بودجه مشخص شده و درآمدهای ناشی از شهرسازی براساس مواردی است که در طرح تفصیلی پیش بینی شده است.

گزارش شهردار در خصوص سفر به اتریش و آلمان

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در خصوص جزئیات جلسه صبح امروز اعضای شورا و شهردار توضیح داد: امروز شهردار گزارشی از سفر خود به کشورهای آلمان و اتریش را ارائه کرد که در حوزه پسماند گزارش خوبی ارائه شد.

وی افزود: مسائل تأمین مالی در شهرداری و تحقق درآمدهای پایدار از دیگر مسائلی بود که در این هم اندیشی مطرح شد. نژاد بهرام در پاسخ به سوالی در خصوص هزینه هایی که قرار است ازسوی شهرداری در مراسم اربعین انجام شود، گفت: این موضوع در لایحه ای در صحن شورا بررسی می شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر در خصوص گزارش کمیته شورا از حذف نام شهدا از معابر اظهار داشت: هنوز نتیجه گزارش ها مشخص نشده است. همچنین قرار است دو هزار تمثال از شهدا در 22 منطقه شهر تهران نصب شود.