۰ نفر

نبود نظارت صحیح بر پیمانکار نگهداری سگ‌های شهری

۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۲۸
کد خبر: 380494
نبود نظارت صحیح بر پیمانکار نگهداری سگ‌های شهری

یک فعال محیط زیست گفت: انتظار می‌رود شهرداری تهران موضوع حیوانات شهری را به یک مدیریت کاردان بسپرد و حتی در صورت لزوم یک واحد سازمانی جدید برای این کار ایجاد کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، فرزاد علیزاده  درباره تغییر احتمالی مدیریت ساماندهی مشاغل در شهرداری تهران که مسئولیت پیمانکاران حیوانات شهری را نیز برعهده دارد گفت: در حال حاضر مسئولیت این بخش با حمیدرضا تحصیلی است که ایشان خود در مظان اتهام بابت عدم نظارت صحیح بر پیمانکار خاطی شهرداری تهران در پروژه مدیریت سگ های شهری است که منجر به تزریق اسید به قلب حیوانات بی زبان پناهگاه آراد کوه شد. اینکه کاندیداهای جایگزین چه کسانی هستند و یا فردی که در این سمت برگزیده می‌شود آیا کمترین آشنایی با مدیریت حیوانات شهری دارد یا خیر، سوالی است که ذهن حامیان و فعالین حقوق حیوانات را به خود مشغول کرده است.

دبیر اجرایی ستاد مردمی دفاع از حقوق حیوانات ایران، تاکید کرد: از شهردار تهران که در اقدامی مثبت بحث نظارت بر پروژه ی مدیریت سگ های شهری را به ضعیف ترین اداره کل شهرداری، یعنی اداره کل محیط زیست شهرداری تهران اما صد البته با مدیریت قدرتمند خانم انصاری سپرده اند، انتظار می‌رود پا را از این فراتر گذاشته و موضوع مدیریت حیوانات شهری را که امری کاملا  تخصصی است، به یک مدیریت مرتبط و کاردان و کارآمد بسپارند.

وی تاکید کرد: اگر چنین مدیریتی در سازمان عریض و طویل شهرداری تهران موجود نیست یک واحد ِسازمانی ِجدید ایجاد کنند و دل حامیان و فعالان حقوق حیوانات را شاد کنند و یکبار برای همیشه معضل غیر اخلاقی حذف فیزیکی حیوانات شهری را حل کنند، بلکه این حرکت جهادی به عنوان یک الگوی مثبت مورد نظر تمامی شهرداری های کشور واقع شده و مدیریت حیوانات شهری برای همیشه از حیطه اختیارات ساماندهی مشاغل و مدیریت پسماند خارج شود.