۰ نفر

ارسال پرونده تخلفات احتمالی معاون خدمات شهری به سازمان بازرسی شهرداری تهران

۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸
کد خبر: 380408
ارسال پرونده تخلفات احتمالی معاون خدمات شهری به سازمان بازرسی شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران از ارسال پرونده تخریب باغ ۳هزار متری در منطقه ۱به سازمان بازرسی شهرداری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، زهرا صدراعظم نوری (رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران) درباره وضعیت رسیدگی به پرونده تخریب باغ ۳ هزار متری در منطقه یک و همچنین نقش احتمالی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در این پرونده اظهار داشت: صحت سنجی اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود، بسیار مهم است و شاهد انتشار اخباری در این فضا هستیم که صحت ندارند و به راحتی بازنشر می‌شوند.

وی با بیان اینکه برمبنای اخلاق اسلامی نباید اجازه انتشار اخبار تا زمان اطمینان حاصل کردن از واقعیت امر را صادر کرد، تصریح کرد: اگر موضوعی مربوط به آبرو و حیثیت افرد باشد، اخلاق اسلامی حکم می‌کند تا زمانی که نسبت به صحت موضوع اقدامی انجام نشده، ‌هیچ نوع اقدامی در جهت بازنشر انجام نشود.

وی درباره تخلفات احتمالی صورت گرفته در این پرونده و اسناد منتشر شده مبنی بر امضای معاون شهردار تهران به جای شهردار منطقه یک در پرونده انتقال درختان یک ملک گفت: پرونده این موضوع از مدت‌ها قبل مطرح بود و هفته گذشته جلسه‌ای با حضور سازمان بازرسی برگزار شد و این پرونده و چند پرونده مشابه دیگر را به سازمان تقدیم کردم تا بررسی‌های دقیق انجام و امضاهای انجام شده در این پرونده صحت سنجی شود و در نهایت جمع‌بندی صورت گیرد.

صدراعظم نوری افزود: پس از اعلام نظر سازمان بازرسی شهرداری تهران کمیسیون محیط سلامت، ‌محیط زیست و خدمات شهری نظرات خود را اعلام خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اسناد این تخلفات در فضای مجازی منتشر شده و معاون شهردار تهران اعلام کرده‌، این امضاها جعلی است، اظهار داشت: اسناد منتشر شده کامل نبود، به همین دلیل درخواست کردیم تا سازمان بازرسی ورود کند،‌ زیرا به نظر می‌رسد، ممکن است امضاها واقعی نباشند و با مشخص شدن صحت ماجرا با متخلفان از هرنوع باید برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.