۰ نفر

عضو شورای شهر تهران:

انتقاد به کندن معابر توسط اداره برق و آب و رها کردن آن

۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۲۳
کد خبر: 379298
انتقاد به کندن معابر توسط اداره برق و آب و رها کردن آن

عضو شورای شهر تهران گفت؛ متولیان آب، برق، گاز و امثال آن، بعضا اقدام به حفاری و کنده‌کاری در سطح معابر کرده اما پس از پایان عملیات‌شان، اقدام به مرمت و تعمیر معبر نمی‌کنند.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی ؛ حجت نظری با اشاره به بی‌توجهی برخی از سازمان‌ها و نهادها نظیر اداره آب، اداره برق و حتی سایر ارگان‌های خدماتی به حقوق شهروندان،گفت: طی یک ماه اخیر از چند نقطه از تهران، به‌ویژه از نقاط مرکزی شهر بازدید کرده و متوجه شدم که متولیان آب، برق، گاز و امثال آن، بعضا اقدام به حفاری و کنده‌کاری در سطح معابر کرده اما پس از پایان عملیات‌شان، اقدام به مرمت و تعمیر معبر نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا لازم است شهرداری تهران، مشخصا معاونت مالی و اقتصادی، ضمن اهتمام و جدیت بیشتر در الزام دیگر دستگاه‌ها به بازسازی و مرمت معابر حفاری شده، تعامل مناطق با دستگاه‌های خدماتی را تسهیل کند و امکان تهاترهایی که منجر به آسایش شهروندان می‌شود را فراهم سازد. از دستگاه‌های مربوطه نیز می‌خواهم که به منظور احترام به حقوق شهروندان، بلافاصله پس از اتمام عملیات نسبت به اصلاح معابر و بازگرداندن آن به حالت اولیه اقدام کنند. چراکه متاسفانه تعلل در این روند، سبب برخی از مشکلات نظیر تصادف و اخلال در رفت و آمد شهروندان شده و دشواری‌های زیادی را نیز برای معلولان ایجاد می‌کند.