۰ نفر

اقتصاد آنلاین بررسی می‌کند:

امضای عجیب معاون خدمات شهرداری حناچی پای یک حکم/ یکسال بعد از ترک شهرداری منطقه یک، جای شهردار امضا می‌کند!

۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۴۶
کد خبر: 377959
امضای عجیب معاون خدمات شهرداری حناچی پای یک حکم/ یکسال بعد از ترک شهرداری منطقه یک، جای شهردار امضا می‌کند!

معاون خدمات شهری شهرداری تهران یکسال بعد از ترک شهرداری منطقه یک و انتصاب به عنوان معاون خدمات شهری، فرم نقل و انتقال درختان یک ملک را بعد از اعتراض مالک به رای کمیسیون ماده 7 قانون حفظ و گسترس فضای سبز منطقه به عنوان شهردار منطقه یک امضا کرده است.

اقتصادآنلاین - آیناز افروزمنش؛ در سال 94 و زمانی که مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک بوده است، کمیسیون ماده 7 منطقه به مالکی که درختان ملک را هنگام بارگذاری قطع کرده حکم می‌کند؛ از آنجایی که جایی برای کاشت درخت وجود ندارد 2هزار متر پارک ایجاد کند.

اما پس از دوسال از صدور رای، مجددا به دستور مختاری، رای گذشته ملغی و در رای جدیدی که صادر می‌شود، جریمه نازل‌تری تعیین شده و مالک موظف می‌شود فقط 2هزار نهال به شهرداری تهران بدهد.

جالب اینجاست که دبیرخانه و فضای سبز منطقه یک نیز این رای را ثبت و شماره کرده و رای جدید را ابلاغ و اجرایی می‌کند.  

اما در این میان چند پرسش مطرح می‌شود؛ پرسش اول اینکه چرا یزدانی یکسال بعد و در جایگاه معاونت خدمات شهری، به عنوان شهردار منطقه یک زیر رای جدید را امضا کرده است؟

و پرسش دوم اینکه؛ مطابق با قانون، برای تغییر رای صادره، پرونده به کمیسیون ماده 7 که اعضای آن متشکل از نمایندگان شورا و سازمان بوستان‌ها هستند ارسال و رای نهایی صادر می‌شود، اما یزدانی، خود رای را تغییر و صادر می‌کند!

گفتنی است در زمان صدور رای جدید، نماینده سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران در کمیسیون ماده 7 فردی به نام محمد مهدی چیذری بوده اما کسی که پای این رای را امضا کرده فردی به نام شریفی‌نیا است که گفته می‌شود درسال 94 چنین سمتی داشته است!

01

fcad5f60-1fae-43f7-9557-8e8d8d8d7b63