۰ نفر

توسعه فروشگاه‌های شهروند در ترکیه، روسیه و عراق

۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۰
کد خبر: 374768
توسعه فروشگاه‌های شهروند در ترکیه، روسیه و عراق

فروشگاه های زنجیره ای شهروند با راه اندازی شعب برون مرزی قصد دارد، به عنوان برند جهانی کالای ایرانی را در کشورهای مختلف عرضه کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروزه یکی از روش های معمول صادرات در دنیا، افتتاح فروشگاه های زنجیرهای در خارج از مرزهای منطقه فعالیت است، بیش تر فروشگاه های زنجیره ای معتبر و بزرگ دنیا با افتتاح شعب مختلف در شهرها و حتی کشورهای دیگر خدمات خود را در تمام مناطق گسترش داده اند تا علاوه معرفی محصولات خود به دنیا از ظرفیت های محلی آن کشورها نیز استفاده کنند.

پیشتر فروشگاه های زنجیره ای شهروند به عنوان مجموعه معتبر و شناخته شده با هدف اشتغال زایی و استفاده از نیروهای بومی اقدامات زیر ساختی لازم را برای افتتاح شعب خود را در کلان شهر های مهم کشور انجام داده است.

شرکت شهروند که با کنترل و تنظیم بازار و کمک به اقتصاد خانوار ها نقش سازنده ای در رشد اقتصاد شهر تهران ایفا می کند با گسترش شعب خود در دیگر کلان شهر های مهم کشور قصد دارد زمینه را برای توسعه اقتصادی این مناطق فراهم کرده تا علاوه بر شهروندان تهرانی شهرنشین های دیگر نیز از آرامش وثبات بازار فراهم شده توسط شرکت شهروند بهره مند شوند.

افتتاح شعب برون مرزی شهروند تا آخر تابستان

شرکت شهروند علاوه بر افتتاح شعب خود در کلان شهر ها در نظر دارد، برخی شعب خود را در خارج از مرزها گسترش داده تا به عنوان نماد شهرداری تهران در دیگر کشورها وارد شود و کالای ایرانی را به تمام نقاط دنیا معرفی کند، مدیریت جدید شهروند در تلاش است با ورود به کشورهای مختلف و گسترش شعب خود در خارج از مرزهای ایران فروشگاه های شهروند را به عنوان برند جهانی در تمام دنیا مطرح کرده تا کالای ایرانی حتی در شرایط تحریم نیز فرصت عرضه در بازار جهانی را از دست ندهد.

همچنین افتتاح فروشگاه های زنجیره ای در کشورهای دیگر موجب می شود، حجم زیادی از تولیدات خود را در سایر کشورها عرضه کرده و علاوه بر حمایت از کالای ایرانی زمینه را برای سودآوری و کسب سهم بیشتری از بازار دنیا فراهم کند.

گام اول مجموعه شهروند در افتتاح شعب برون مرزی حضور در کشورهای اطراف مانند روسیه و  عراق و در مراحل بعدی راه اندازی فروشگاه شهروند در کشور ترکیه است تا به عنوان نماد فروشگاه های بین المللی با استاندارد های فروشگاه های زنجیره ای معتبر و شناخته شده جهانی برابری کند.

با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا آخر تابستان اولین شعبه فروشگاه های زنجیره ای شهروند در کشورهای عراق و روسیه راه اندازی خواهد شد تا تجربه جدیدی از حضور برندهای معتبر ایرانی در خارج از مرزهای کشور را شاهد باشیم.