۰ نفر

ساماندهی سد معبر عبدل آباد

۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۵
کد خبر: 372886
ساماندهی سد معبر عبدل آباد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در مناطق ۶، ۱۱، ۱۳، ۱ با همکاری و همراهی شهروندان، اصناف و نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب گفت: براساس سیاست های دولت، شورای شهر تهران و شهردار محترم تهران مبنی بر ساماندهی دستفروشان در سطح شهر تهران، طرح ساماندهی دستفروشان در مناطق ۶، ۱۱، ۱۳، ۱ با همکاری و همراهی شهروندان، اصناف و نیروی انتظامی اجرایی شد.

وی افزود: بدنبال اجرای طرح های موفق ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج) تا چهارراه امیراکرم و ساماندهی دستفروشان در محدوده تئاتر شهر و پارک دانشجو در  مناطق ۱۱ و۶  اجرای این طرح در خیابان احسانی واقع در محله عبدل آباد در منطقه ۱۹ نیز در دستور کار قرار گرفت و با موفقیت اجرایی شد.

یزدانی ادامه داد: جلسات مستمری برای ساماندهی دستفروشان و اجرای طرح انضباط شهری در بازار بزرگ احسانی برگزار شد که نتیجه این جلسات مستمر و پیگیری های بسیار شهرداری منطقه ۱۹ و حوزه معاونت خدمات شهری و سایر دست اندرکاران این امر؛ منتج به ساماندهی این نقطه شد و رضایتمندی حداکثری شهروندان را در پی داشت.

وی تصریح کرد: تمهیدات اجرای این طرح از چندین ماه قبل آغاز شده بود که طی آن ضمن اطلاع رسانی به کسبه و توجیه و پیگیری مراجع قانونی، نشست های متعددی با حضور مسئولین منطقه ۱۹، شرکت شهربان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، نیروهای قضایی، انتظامی، نمایندگان صنوف و... تشکیل و در خصوص رفع سد معبر خیابان احسانی تصمیم گیری شد.

یزدانی در ادامه گفت: این معضل شهری در این محدوده یکی از مطالبات جدی مردم، معتمدین و کسبه بازار بود که پس از ۱۲ سال  به دنبال درخواست های مکرر آنها اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور مکان ویژه ای در محدوده نزدیک به این بازار در قالب غرفه های مسقف برای ادامه فعالیت بساط گستران در نظر گرفته شده است.