۰ نفر

خاک خوردن 2هزار موتور سیکلت در پارکینگ‌های شهرداری

۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰
کد خبر: 370979
خاک خوردن 2هزار موتور سیکلت در پارکینگ‌های شهرداری

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تعیین تکلیف 2000 موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شهرداری خبر داد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وحید سرلک سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در ارتباط با جزئیات تخلیه موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌های شهرداری اظهار داشت:‌ جلسات مختلف در این زمینه در حال برگزای است و حدود 2 هزار موتورسیکلت که مدت زیادی است در پارکینگ‌های شهرداری نگهداری می‌شوند، تعیین‌تکلیف خواهد شد.

وی افزود: این موتورسیکلت‌ها اکثرا موتورهای توقیفی بوده که به دلیل اینکه در گذشته میزان جریمه عوارض و خلافی موتورسیکلت بیش از قیمت آن می‌شد، مالکان از تعیین‌تکلیف آن خودداری کرده‌اند.

سرلک تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش قیمت موتورسیکلت، تقاضا برای تعیین‌تکلیف این موتورسیکلت‌ها بیشتر شده و در حال انجام رایزنی‌های حقوقی در این زمینه هستیم تا پس از آن بررسی‌ها، فراخون زده و همه موتورسیکلت‌ها را تعیین تکلیف کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در حال حاضر نگهبان این موتورها شده و فضای زیادی حدود 3 سوله بزرگ برای آنها اختصاص داده شده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان تابستان تکلیف همه موتورسیکلت‌ها مشخص شود.