۰ نفر

تهرانی‌ها امسال کم‌تر زباله تولید کردند

۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۲
کد خبر: 368752
تهرانی‌ها امسال کم‌تر زباله تولید کردند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کاهش ۱.۳۴ درصدی پسماند در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال ۱۵ هزار و ۵۸۸ تن پسماند در پایتخت تولید شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، رضا عبدلی با بیان اینکه میزان پسماند تولید شده در سه ماه ابتدایی سال گذشته ۱۹ هزار و ۶۲۵ تن بوده است، اظهار کرد: آمارها حاکی از این است که در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ شاهد کاهش تولید پسماند در پایتخت بوده ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص اینکه در سه ماهه ابتدایی امسال ۱۵ هزار و ۵۸۸ تن پسماند در پایتخت تولید شده است، گفت: در مقایسه سه ماه اول سال ۹۷ با سه ماه ابتدایی سال ۹۸ شاهد کاهش ۱.۳۴ درصدی پسماند در پایتخت بوده‌ایم.

وی با اشاره به مناطقی که بیشترین تولید پسماند را در بین مناطق ۲۲ گانه داشته‌اند، افزود: منطقه ۴ با تولید هزار و ۶۰۰ تن در سه ماه اول سال ۹۸ بیشترین تولید پسماند را داشته است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، عبدلی درباره مناطقی که کم ترین میزان تولید پسماند در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ را داشته‌اند، خاطرنشان کرد: مناطق ۹ و ۲۲ با تولید ۳۳۰ تن زباله در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ کم‌ترین تولید پسماند را داشته‌اند.