۰ نفر

وضعیت بی‌سابقه مترو طی ٤٠سال گذشته

۱ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۰۸
کد خبر: 368401
وضعیت بی‌سابقه مترو طی ٤٠سال گذشته

رئیس شورای شهر تهران گفت: وضعیت مدیریت مترو طی ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ محسن هاشمی در جلسه روز یه شنبه شورای شهر تهران در تذکری به شهردا  تهران در خصوص مشکلات شرکت راه آهن شهری(مترو)گفت:متاسفانه با وجود تذاکرات قبلی در جهت رسیدگی ویژه به وضعیت مترو و حل مشکلات مدیریتی این مجموعه به نظر می رسد، حمل ونقل ریلی و مجموعه بزرگ مترو که باید اولویت نخست شهرداری تهران برای حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک باشد از اهمیت کافی برای شهردارتهران برخوردار نیست و به مسایل آن رسیدگی نمی شود.

وی ادامه داد:اعتراضات روزهای اخیر در شرکت مترو، ناشی از عدم دقت ، توجه و تصمیم گیری مناسب در معاونت حمل ونقل ترافیک و همچنین فقدان انسجام وهماهنگی و ضعف مدیریت در هیات مدیره و شرکت مترو است.

هاشمی با تاکید بر این که این وضعیت در ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است گفت: در طول بیش از سی سال از فعالیت شرکت مترو در پس از انقلاب  و حتی قبل از انقلاب این وضعیت بی سابقه بوده است.

هاشمی خطاب به شهردار تهران گفت :با توجه به وضعیت فعلی مترو بصورت جدی از جنابعالی می خواهم شخصا وبا تشکیل کارگروه ها ویژه ، مسایل شرکت مترو را مورد رسیدگی قرار داده و از آسیب دیدن حقوق شهروندان تهرانی و اخلال در فعالیت این شرکت که در نظم عمومی شهر تاثیر جدی دارد ، جلوگیری کنید.

وی تاکید کرد: وضعیت کنونی مترو  و به نظم عمومی  و حقوق  شهروندان آسیب وارد کرده ما به شهروندان  قول داده بودیم سفرهای ریلی از دو و نیم میلیون سفر به ۷ میلیون سفر افزایش پیدا کند اما در تحقق این برنامه دچار مشکل اساسی شده ایم.