۰ نفر

واکنش عضو شورا به عملکرد شهرداری در ساماندهی موتور سیکلت‌ها؛ کارخاصی نکرده است!

۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۴
کد خبر: 368283
واکنش عضو شورا به عملکرد شهرداری در ساماندهی موتور سیکلت‌ها؛ کارخاصی نکرده است!

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری در ساماندهی موتورسیلکت‌ها کوتاهی کرده است، گفت: باید برنامه‌های منسجم و منظمی در این زمینه اجرایی شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد علیخانی،‌ عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران  در مورد ساماندهی موتورسیکلت‌ها در پایتخت اظهار داشت: بیش از 3 میلیون موتورسیکلت در پایتخت تردد می‌کنند که من تاکنون برنامه مشخصی از سوی شهرداری در این زمینه ندیده‌ام.

وی افزود:‌البته دولت اقداماتی هر چند غیر منسجم در این راستا انجام داده از جمله اینکه جلوی صدور مجوز و شماره گذاری موتورهای کاربراتوری را گرفته‌است ولی در زمینه اتوبوس‌ها هنوز اقدامی نشده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تا کنون طرح خاصی در این زمینه نداشته و کوتاهی کرده است که لازم است برنامه‌های منسجم و منظمی در این جهت در پایتخت اجرایی شود.

در ماه گذشته شهرداری تهران در یکی از مناطق مرکزی طرحی برای ساماندهی موتورسیکلت‌ها اجرایی کرد ولی به دلیل نبود زیرساخت مناسب، عدم اطلاع رسانی کامل طرح برای شهروندان و بازگشت برخی پارکبان‌ها ادامه آن با مشکل همراه و منوط به برگزاری جلسات بیشتر مدیران شهری در این زمینه شد.