۰ نفر

آخرین مهلت ثبت‌نام برای سرویس مدرسه

۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۸
کد خبر: 368261
آخرین مهلت ثبت‌نام برای سرویس مدرسه

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت:رانندگانی که قصد فعالیت در حوزه سرویس مدارس را دارند تا 10 مرداد ماه مهلت دارند در سامانه سپند ثبت‌نام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی  به آخرین وضعیت ثبت نام رانندگان متقاضی در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) اشاره کرد و گفت: رانندگانی که قصد فعالیت در حوزه سرویس مدارس را دارند می توانند تا 10 مرداد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرهای سراسر کشور بجز تهران نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، در تهران نیز رانندگان متقاضی باید با مراجعه به دفاتر خدماتی تاکسیرانی نسبت به ثبت‌نام خود در سامانه سپند اقدام کنند.

وی ادامه داد: بعد از اتمام فرآیند ثبت‌نام، اسامی و مشخصات رانندگان به کارتابل شهرداری‌ها ارجاع می‌شود و شهرداری‌های نیز اسامی رانندگان واجد شرایط را برای فعالیت در سامانه سپند احصا می‌کنند ، در نهایت نیز رانندگان مجاز می‌توانند تحت قالب شرکت‌های مجاز ساماندهی شده و با برچسب سرویس مدارس فعالیت کنند.

به گفته ضامنی، برچسب سرویس مدارس در شورای عالی ترافیک به تصویب رسیده و به وسیله آن پلیس و خانواده‌ها می توانند ناوگان مجاز و غیرمجاز را از یکدیگر تشخیص دهند. این برچسب به صورت سراسری در کشور  صادر و بر روی این تاکسی‌ها نصب خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور  ضمن تاکید براینکه رانندگان متقاضی فعالیت در حوزه سرویس مدارس باید تا 10 مرداد برای ثبت‌نام اقدام کنند تا دیگر نیازی به تمدید فراخوان نباشد، اظهار امیدواری کرد در حوزه سرویس مدارس نسبت به سال گذشته خدمات با کیفیت‌تر و بهتری ارائه شود.

ضامنی در پایان این را هم گفت:‌ تاکنون 1800 راننده برای فعالیت در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.