۰ نفر

توانستیم براساس منویات رهبری جلوی تخریب باغات را بگیریم

۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۹:۲۶
کد خبر: 367665
توانستیم براساس منویات رهبری جلوی تخریب باغات را بگیریم

شهردار تهران گفت: همانطور که رهبری از سال ۹۳ بر حفظ باغات تاکید داشتند ما هم در این جهت گام برداشته این و خوشحالیم منویات ایشان را محقق کردیم.

اقتصادآنلاین-فائزه مومنی ؛ پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح بوستان پدر معروف به بوستان عبقری در منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: در آموزه های دینی آمده است مومن وقتی قول می دهد باید به آن قول و وعده عمل کند.

حناچی ادامه داد: قول داده بودیم نگذاریم باغات تخریب شود قول دادیم عرصه های عمومی را افزایش دهیم که همین مسیر را ادامه می دهیم.

وی افزود: در ادبیات داریم که می گویند مرا عهدی است با جانان... از این رو ما با شورای شهر همکاری تنگاتنگی داریم تا در مسیر خدمت رسانی به مردم قدم برداریم.

شهردار تهران گفت: عهد بیستم تهران برای همه باشد و از مواهب آن همه استفاده کنند و حتما همین راه را ادامه می دهیم. شاید از این به بعد مگاپروژه ها کم باشد اما مسیر ما در جهت کمک رسانی بهتر به مردم است.

حناچی خاطرنشان کرد: در تاریخ ۱۳ اسفند سال ۹۳ رهبری فرمودند جلوی تخریب باغات را بگیرید و ما خوشحالیم که امروز گزارش بدهیم به مردم که در حال حفظ باغات هستیم و برای این امر یک مصوبه مهم داریم.

وی افزود: در طول دوره گذشته ۱۴۰ هکتار از باغات زیر بار ساخت و ساز رفت و در عمل باغات از بین رفت اما تلاش کردیم این روند متوقف شده و جلوی تخریب باغات گرفته شود.

شهردار تهران گفت: نهایت تلاش مان را می کنیم که به کمک همه دستگاه ها برویم تا بتوانند لکه های سبز و باغات را حفظ کنند و آن را به مردم بسپارند.

حناچی ادامه داد: امروز همه پروژه های افتتاح شده در منطقه ۲ از جنس محیط زیستی بود و در بهتر شدن کیفیت زندگی مردم سهم دارد.