۰ نفر

شرط شهرداری برای کمک به تکمیل شبکه فاضلاب تهران؟

۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۸
کد خبر: 365742
شرط شهرداری برای کمک به تکمیل شبکه فاضلاب تهران؟

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران شرط شهرداری برای تخفیف ۵۰ درصدی در حفاری فاضلاب را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین،‌ صفا صبوری دیلمی صبح امروز در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از تصفیه‌خانه فیروزبهرام در غرب تهران با بیان این‌که هزینه‌های حفاری در شهرداری تهران افزایش یافته است، گفت: سازمان آب و فاضلاب اعلام کرده است از آنجایی که هزینه‌های حفاری افزایش یافته، نیازمند کمک هستند. به همین دلیل پیشنهاد تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه‌های حفاری را ارائه کردند.

وی با اشاره به جلسه‌اش با مدیرعامل آب و فاضلاب شهر تهران، اظهار کرد: به آنها اعلام کرده‌ایم که اگر ظرف مدت چهار سال، ۲۰۰۰ کیلومتر باقی‌مانده را تکمیل کنند به شرط آنکه دیگر در شهر تهران حفاری غیرضرور نداشته باشند، با آن به شرط پذیرش شورای شهر موافقت می‌کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که اگر سازمان آب، سالی ۵۰۰ کیلومتر حفاری کند، پس از گذشت چهار سال پرونده فاضلاب تهران بسته می‌شود، گفت: اما حالا مدیر عامل آبفای تهران می‌گوید پنج الی شش سال زمان نیاز دارد که این برخلاف توافق است و باید چهار ساله تمام شود.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران وی در ادامه افزود: پیشنهاد می‌شود به شرط آنکه در تبصره‌ها قید شود که می‌بایست ظرف مدت چهار سال کار را تمام کنند، به آنها تخفیف داده شود و اگر نتوانستند این مهم را محقق کنند، بعد از چهار سال هزینه‌های مابه‌التفاوت تخفیف را باید از آنها دریافت کنیم.

صبوری اظهار کرد: حفاری‌ها در شهر زیاد است و لازم است هرچه زودتر شهر نجات یابد.