۰ نفر

تعلل 20ساله در تکمیل پروژه آب و فاضلاب تهران

۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۲۰
کد خبر: 365736
تعلل 20ساله در تکمیل پروژه آب و فاضلاب تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: 20 سال است درگیر پروژه آب و فاضلاب هستیم ، مدام حفاری می‌کنیم و هنوز هم به نتیجه نرسیده‌ایم.

به گزارش اقتصادآنلاین، زهرا نژادبهرام در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فیروزبهرام گفت: نمی‌شود تهران را فقط یک محدوده کوچک تلقی کنیم و بگوییم حواشی تهران به ما ربطی ندارد، باید نگاه وسیعی به آن داشته باشیم.

وی افزود: ما به موضوع تهران فقط به تهرانی‌ها نمی‌اندیشیم زیرا این خاک متعلق به همه است و وقتی قرار است شهر به کارگاه ساختمانی تبدیل شود به ضرر مردم تهران است.

نژاد بهرام گفت: 20 سال است درگیر پروژه آب و فاضلاب هستیم، مدام حفاری می‌کنیم و هنوز هم به نتیجه نرسیده‌ایم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما باید یک تاریخ انقضاء برای انجام پروژه‌های عمرانی تعریف کنیم و برای اجرای پروژه‌ها در همان زمان از پیش تعیین شده یک تخفیفی به مجریان بدهیم.

نژادبهرام گفت: اگر شهرداران ما به موضوع تصفیه‌خانه‌های محلی توجهی ندارند این وظیفه ما است که آنها را با اهمیت موضوع مواجه کنیم.

وی افزود: مسأله اصلی ما موضوع فرونشست‌های ایجاد شده در تهران است که عمدتاً در جنوب تهران است که یک بخش آن به حفاری‌ها برمی‌گردد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: شما آبی که به عنوان فاضلاب وارد زمین می شده است را دارید جمع می‌کنید و این آب به زمین بر نمی‌گردد.

وی ادامه داد: باید یک فکری درباره این موضوع و بازگشت آب به زمین شود.