۰ نفر

مدیر عامل شرکت شهروند خبر داد؛

فروشگاه های شهروند، زنجیره ای مدرن

۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
کد خبر: 365666
 فروشگاه های شهروند، زنجیره ای مدرن

مدیر عامل شرکت شهروند اعلام کرد: نوسازی و نوین سازی فروشگاه های شهروند، پروژه ای ای است که در دوره جدید مدیریت شهری آغاز شد و در این مدت اقدامات قابل توجهی در خصوص نوسازی فضای فروشگاه ها صورت گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین،  مسعود سریع القلم با بیان اینکه این پروژه طی چند مرحله و در فازهای مختلف اجرایی شده است خاطر نشان کرد: فروشگاه های شهروند از ابتدای تاسیس، با همان تجهیزات و سازه های فروشگاهی گذشته فعالیت داشتند و طبیعتا با گذشت بیش از دو دهه از عمر این تجهیزات نیاز به نوسازی و به روز شدن داشتند که خوشبختانه این پروژه بزرگ از زمستان سال 96 کلید خورد، به طوریکه امروز تعداد زیادی از فروشگاه های ما در فازهای مختلفی اعم از نورپردازی، چیدمان، استفاده از تجهیزات نوین فروشگاهی، به کارگیری دانش روز در خدمات دهی به مشتریان، نوسازی قفسه ها و ده ها مورد دیگر بروز رسانی شده اند.

 مدیر عامل شرکت شهروند در ادامه تصریح کرد: با وجود اقدامات چشمگیری که تا کنون انجام شده، نمیتوانیم انتظار داشته باشیم که کار پایان یافته است و قطعا برنامه های زیادی پیش رو داریم که در دراز مدت با هدف تبدیل فروشگاه های شهروند به یک زنجیره مدرن عملیاتی خواهد شد.

 وی افزود: امروزه در دنیا مراکز خرید از جمله فروشگاه های زنجیره ای علاوه بر عرضه کالا تبدیل به محلی برای تفریح و گذران اوقات فراغت خانواده ها شده است، از همین روی لازم است که صاحبان بنگاه های تجاری به این مهم توجه کنند و امکاناتی افزون بر شرح وظایفی که دارند برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود در نظر بگیرند، شهروند نیز پروژه های متنوعی را اعم از راه اندازی فود کورت، ایجاد مراکز تفریحی و بازی کودکان، استقرار فود تراک در نقاط مختلف پایتخت و ... برای خدمات رسانی هرچه بیشتر و شایسته تر به شهروندان در نظر گرفته است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

 سریع القلم با تاکید بر اهمیت صنعت خرده فروشی در دنیا افزود: این صنعت هر روزه در دنیا با فناوری های جدیدی روبرو است که همگی در جهت رضایتمندی بیشتر مشتریان و برآوردن نیاز مشتری در همه زمینه ها است، بر همین اساس شهروند نیز همواره در صدد است خدماتی جامع به مشتریان خود عرضه کند و در این میان با بهره برداری از پروژه هایی همچون سیستم خود پرداخت، سیستم گجت های هوشمند پرداخت، نظام مند ساختن فرآیند ورود و تامین کالا و ... توانسته گام های موثری در این زمینه بردارد