۰ نفر

شهردار تهران:

در زیست شبانه فقط برخی مغازه‌ها باز هستند

۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۱۴
کد خبر: 364196
در زیست شبانه فقط برخی مغازه‌ها باز هستند

شهردار تهران گفت: زیست شبانه به معنای باز بودن همه مراکز و فضاها نیست و تنها برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تامین نیازهای مردم باز خواهند بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، پیروز حناچی شهردار تهران امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص تجهیز مترو به واگن‌های جدید، گفت: تمام تلاش ما این است که هم منابع این موضوع را تأمین کنیم و هم بضاعت داخلی را برای تولید واگن‌های مترو افزایش دهیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته توافقی را با معاونت علمی ریاست جمهوری برای داخلی‌سازی واگن‌ها امضا کردیم که ظرف ۱۸ ماه این اقدام انجام شود و در خصوص سایر موارد هم برای تأمین منابع در شرایط تحریم، فعال هستیم.

شهردار تهران گفت: در کنار این موضوع روی شبکه اتوبوسرانی فشار می‌گذاریم که دو هفته پیش برای تأمین تعداد ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس «فیات» قرارداد بسته شد و توسط بخش خصوصی تأمین می‌شود و بازسازی اتوبوس‌های دو کابین را هم در دستور کار داریم.

حناچی افزود: در حال حاضر ۷۰ واگن ترخیص شده که در حال تولید است و برای حدود ۳۲۰ و ۶۴۰ واگن هم قرارداد بسته‌ایم.

وی در خصوص استقبال مردم از زیست شبانه، گفت: زیست شبانه به معنای باز بودن همه فضاها نیست و تنها برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تأمین نیازهای مردم باز خواهند بود و فضای شهر هم روشن است که به این معنا حساسیتی نیز نخواهد داشت.