۰ نفر

شهردار منطقه 3 در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

آخرین وضعیت صدور پروانه ساختمانی در منطقه‌۳

۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳
کد خبر: 362584
آخرین وضعیت صدور پروانه ساختمانی در منطقه‌۳

شهردار منطقه ۳گفت: فعلا با توجه به تغییر نرخ عوارض ساختمانی در هفته‌های گذشته از سوی شورای شهر تهران آمار صدور پروانه قابل اعتنا نیست.

اقتصاد آنلاین-فائزه مومنی؛ مصطفی سلیمی در پاسخ به شبهاتی همچون تخلفات وسیع شهرسازی در منطقه 3 و وجود باندی به نام او در شهرداری تهران گفت: معاون شهرسازیم دستگیر نشده است. در تماس تلفنی هم که با آقای اعطا عضو شورای شهر داشتم ایشان گفتند من در نشست خبریم چنین چیزی را نگفته‌ام و صحت ندارد.هیچ تخلفی رخ نداده است.

او ادامه داد: چهار معاون من زمانی که مدت خدمتشان «سه سال» تمام شد به قسمت و منطقه دیگری منتقل شدند. برخی از کانال‌ها و رسانه‌هایی که این خبر را زدند تکذیب کردند از مابقی هم شکایت کردیم و در مراجع قضایی در حال پاسخگویی هستند.

شهردار منطقه 3 در واکنش به این ادعا که در شهرداری تهران باندی به نام «سلیمی‌ها» وجود دارد، اظهار کرد: من سالهاست که در شهرداری کار میکنم و منطقی است که همه مرا بشناسند. باندی در کار نیست اما از کارگروهی حمایت میکنم.

مصطفی سلیمی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر آخرین وضعیت صدور پروانه ساختمانی گفت:به علت تغییر در نرخ عوارض ساخت و ساز و تعدیل آن از سوی شورای شهر تهران طی هفته های گذشته اغلب شهروندانی که بنای ساخت و ساز داشتند،دست نگه داشتند تا عوارض تعدیل شده ابلاغ و بعد اقدام به اخذ پروانه ساخت اقدام کنند،در نتیجه فعلا آمار قابل اعتنایی نداریم.

سلیمی همچنین از احداث چند پارکینگ در محدوده جهان کودک،ونک،حقانی،ونک،خیابان ولیعصر و نلسون ماندلا خبر داد و تاکید کرد که؛اما در عین حال نباید با ایجاد فضاهایی برای اتومبیل‌ها شهروندان را به استفاده بیشتر از خودروی شخصی ترغیب کرد.