۰ نفر

عضو شورای شهر تهران:

کارشکنان صلاحیت ماندن ندارند

۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸
کد خبر: 360670
کارشکنان صلاحیت ماندن ندارند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در تذکری به شهردار گفت: کسانی که مصوبات شورا را رعایت نکرده و کارشکنی می‌کنند، صلاحیت ادامه کار را ندارند.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی ؛ محمد علیخانی در جلسه علنی روز یکشنبه شورا با بیان اینکه بیش از یک سال است شورای پنجم در خصوص وضعیت پیاده راه ۱۷ شهریور تصمیم گیری کرده و تذکر داه است، گفت: بسیاری از اعضا از این خیابان بازدید کرده اما در داخل شهرداری در خصوص ساماندهی این پیاده راه کارشکنی می‌شود و باعث نارضایتی مردم شده است.

وی تأکید کرد: شورا جدی تر با این موضوع برخورد کند و کسی که در داخل شهرداری در این خصوص کارشکنی می‌کند و باعث نارضایتی به این اندازه شده، صلاحیت ادامه کار ندارد.

علیخانی اضافه کرد: بیش از یک سال است که آبروی شورای شهر را بُرده اند و شورا هر چقدر پیگیری می‌کند تنها به خاطر یک نفر به مصوبه شورا بی توجهی می‌شود.

متن تذکر علیخانی به شرح زیر است:

پیرو تذکر مورخ ۱۵/‌۱۲/‌۹۶  اینجانب در خصوص بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور و انجام اصلاحات و تأمین رضایت شهروندان و پیگیری‌های مکرر انجام شده در این خصوص به شماره‌های ۳۳۷۰۳/۱۶۰ مورخ ۱۶/‌۱۲/‌۹۶  و ۳۰۱۴/۱۶۰ مورخ ۱۵/‌۰۲/‌۹۷  و ۷۸۰۹/۱۶۰ مورخ ۲۷/‌۰۳/‌۹۷  و مکاتبات انجام گرفته به شماره‌های ۵۷۹۷/۱۶۰ مورخ ۰۸/‌۰۳/‌۹۸  و ۶۹۵۱/۱۶۰ مورخ ۱۹/‌۰۳/‌۹۸  و پیگیری‌های ائمه محترم جماعات محل و نظر به شکایات متعدد بسیاری از سکنه و کسبه و تجمعات اعتراض آمیز در مقابل ساختمان شورا و شهرداری و با وجود مصوبه‌ای در این خصوص به شماره ۳۳۶۶۹/۲۱۶۹/۱۶۰ مورخ ۱۲/‌۱۲/‌۹۴  موضوع همچنان بلا تکلیف مانده است و پیگیری‌های مجدانه شاکیان، تشکیل جلسات مکرر در دفتر رئیس محترم شورای شهر (در تاریخ ۰۳/‌۱۰/‌۹۷  و کمیسیون عمران و حمل و نقل (۲۰/۳/۹۷) و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و … و بازدیدهای اعضای محترم شورا و تلاش‌هایشان در جهت بازگشایی محور و مسیر مؤثر واقع نشده و راه به جایی نبرده است.

لذا با توجه به توضیحات فوق تذکر داده می‌شود اجرای تصمیمات و مصوبات شورا از جمله موارد ذیل در اسرع وقت انجام پذیرد:

۱- شهرداری منطقه ۱۲، خیابان مازندران را به سمت خیابان ۱۷ شهریور برای تردد خودروهای شخصی بازگشایی نماید.

۲- تردد تاکسی و اتوبوس در مسیر جنوب به شمال خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل خیابان صفا تا میدان امام حسین برقرار گردد.

۳- بازگشایی کاربری فرهنگی (سینما) واقع در ضلع شمالی میدان امام حسین (ع) که از مطالبات ساکنین محل می‌باشد در دستور کار قرار گیرد.