۰ نفر

حجت نظری:

خبری از افزایش سهم جوانان در انتصابات شهرداری نشد/عدم تمایل شهرداری به اجرای مصوبه شهرداری

۷ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۱۸
کد خبر: 356121
خبری از افزایش سهم جوانان در انتصابات شهرداری نشد/عدم تمایل شهرداری به اجرای مصوبه شهرداری

عضو شورای شهر تهران نسبت به اجرایی نشدن افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی شهرداری انتقاد کرد.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ حجت نظری با بیان اینکه لایحه افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی و ارتقا سهم و نقش آنان در مدیریت شهری آذرماه سال نود و هفت در جلسه علنی صحن شورا به تصویب رسید و در تاریخ بیست و نهم همان ماه برای اجرا ابلاغ شد،گفت: طبق آن مصوبه شهرداری تهران موظف شد که طی مدت یک ماه این لایحه را تقدیم شورا کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. حتی بنده در تاریخ چهاردهم بهمن ماه نود و هفت یعنی پس از گذشت نزدیک به دو ماه از تصویب این مصوبه تذکری در همین رابطه دادم و به شهرداری یادآوری کردم که باید مطیع مصوبات شورای شهر باشد.

 وی ادامه داد: اما متاسفانه تاکنون که هفتم خردادماه سال 98 است، پاسخی از سمت شهرداری تهران دریافت نکرده‌ایم و اقدامی نیز انجام نشده است. این در حالی است که رییس محترم شورا در تاریخ‌های چهارم اسفند نود و هفت، بیست و شش اسفند نود و هفت، سی و یکم فروردین نود و هشت و بیست و دوم اردیبشت نود و هشت مکاتباتی را با شهرداری پیرو تذکر اینجانب داشته‌اند که متاسفانه به نتیجه خاصی منجر نشده است.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: حال به شهرداری تهران و به طور مشخص به معاونت توسعه منابع انسانی تذکر می‌دهم که هرچه سریع‌تر رسیدگی به طرح مذکور را در اولویت‌های کار خود قرار دهد، تا در مقام عمل مشخص شود که آیا شهرداری تهران به جوانگرایی و سپردن سکان‌های مدیریتی شهرداری به جوانان اعتقاد دارد یا خیر. چراکه تعلل در اجرای قانون و مصوبه شورای شهر این شائبه را در اذهان ایجاد می‌کند که شهرداری تهران مخالف جوانگرایی و تغییر رویکرد مدیران میانی و ارشد مدیریت شهری و حامی مدیریت افراد بی‌انگیزه است.

او در پایان تاکید کرد: شهرداری نباید در انجام وظایف خود و الزاماتی که شورا برایش درنظر می‌گیرد، به‌صورت سلیقه‌ای اولویت‌بندی کرده و از مواعد درنظر گرفته شده صرف نظر کند!