۰ نفر

شرط بهره‌مندی از 80روز تردد رایگان در محدوده زوج و فرد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۵۵
کد خبر: 350331
شرط بهره‌مندی از 80روز تردد رایگان در محدوده زوج و فرد

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه زمان اجرای طرح کاهش آلودگی هوا( زوج و فرد سابق) از ابتدای تیرماه است، گفت: تهرانی‌ها از 80 روز تردد رایگان در این محدوده می‌توانند بهره‌مند شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عمار سعیدیانفر، در ارتباط  با مهلت شهروندان تهرانی برای ثبت نام در طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا اظهارداشت: شهروندانی که از ساکنان محدوده‌های ترافیکی تهران هستند، برای برخورداری از تخفیف ۵۰ درصدی نرخ طرح فراخوان شده‌اند و باید حتما این افراد جهت برخوردی از این تخفیف در سایت «تهران من» ثبت نام کنند.

وی افزود: ساکنان محدوده طرح ترافیک مهلت زمانی برای ثبت نام در سایت «تهران من» ندارند و هر موقع از طول سال بسته به نیاز خود می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه زمان اجرای طرح کاهش آلودگی هوا( زوج و فرد سابق) از ابتدای تیرماه است، گفت: تردد در محدوده دوم (زوج یا فرد سابق) تا ۲۰ روز در هر فصل  برای خودروهای پلاک تهران رایگان است و ربطی به زوج یا فرد بودن پلاک خودرو نخواهد داشت. این میزان مجاز برای خودروهای پلاک غیر تهران ۱۵ روز در هر فصل است.

وی تاکید کرد:  افراد برای بهره‌مندی از ۲۰ روز تردد رایگان در محدوده دوم( زوج و فرد سابق) در هر فصل حتماً باید در سایت تهران من ثبت نام کرده باشند و در غیر اینصورت تردد برای آنها رایگان نخواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک یادآور شد: خودروهای پلاک غیر تهران نیز برای بهره‌مندی از این موضوع نیز باید حتماً در سایت تهران من ثبت نام کنند.

سعیدیانفر بیان داشت: خودروهایی که هم ساکن محدوده‌های ترافیکی باشند و هم معاینه فنی برتر داشته باشند، از هر دو ضریب تخفیف به‌طور توأمان بهره‌مند می‌شوند.