۰ نفر

معاون عمرانی فرماندار تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

واکنش فرمانداری تهران به اظهارات یک عضو شورا/ اعتراض به نحوه ارسال نامه وارد نیست!

۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۰۶
کد خبر: 345557
واکنش فرمانداری تهران به اظهارات یک عضو شورا/ اعتراض به نحوه ارسال نامه وارد نیست!

معاون فرماندار تهران می‌گوید؛ اعتراض شورا به نحوه ارسال نامه هیئت تطبیق به مصوبه شورا مبنی بر اجازه ساخت در 62باغ وارد نیست و همیشه معترض فرماندار بوده نه رییس هیئت تطبیق!

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ یکی از اعضای شورای شهر تهران در واکنش به اعتراض فرمانداری به مصوبه شورا مبنی بر اجازه ساخت در 62باغی که عوارضشان را قبل از لغو مصوبه موسوم به برج-باغ پرداخت کرده‌اند، امروز گفته که؛ اعتراض وارد نیست زیرا این مکاتبه توسط فرماندار تهران انجام شده و به اعتبار شخصیت حقوقی فرماندار بودن، نمی‌توان با شورا درباره مصوبات مکاتبه انجام داد، بلکه فرماندار به عنوان رئیس هیئت تطبیق می‌تواند مکاتبه کند درحالی‌که این مکاتبه به عنوان فرماندار است.

اما غلامحسین آرام، معاون امور عمرانی فرماندار تهران در واکنش به این اظهار نظر به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت که؛ در نامه‌های گذشته نیز هیچ‌گاه فرماندار به عنوان رییس کمیته تطبیق به شورا نامه نزده و همیشه به عنوان فرماندار نامه ارسال کرده است. او ادامه داد: فرماندار تهران، رییس شورای تامین نیز است اما همیشه به عنوان فرماندار به نیروی انتظامی نامه زده‌ نه رییس هیئت تامین!