۰ نفر

در صحن شورای شهر تهران مطرح شد؛

اعتراض به تاخیر دوساعته در آغاز اولین جلسه شورای شهر در سال۹۸/ مردم مسخره ما نیستند

۱۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷
کد خبر: 345314
اعتراض به تاخیر دوساعته در آغاز اولین جلسه شورای شهر در سال۹۸/ مردم مسخره ما نیستند

عضو شورای شهر تهران به تاخیر در آغاز جلسه علنی شورای شهر تهران اعتراض کرد و گفت: افرادی که به صحن علنی دعوت شده اند مسخره ما نیستند.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ حجت نظری صبح امروز با اشاره به تاخیر یک ساعت و ۴۵ دقیقه ای در آغاز نخستین جلسه شورا در سال ۹۸ گفت: اتفاق امروز، اتفاق خوبی نبود و اعضای شورا از مردم رای گرفته اند تا در جلسه شورا حاضر باشند و امور مربوط به شورا را رسیدگی کنند نه اینکه در افتتاحیه ها حضور داشته باشند. البته امیدوارم در ادامه جلسات شورا اینگونه نباشد زیرا سالی که نکوست از بهارش پیداست. شورا اولین جلسه خود را اینگونه آغاز کرد و امیدوارم چنین اتفاقاتی تکرار نشود. 

وی تاکید کرد: هیئت رئیسه می توانست زمان شروع جلسه را تغییر دهد یا جلسه را لغو کند. کسانی که به این جلسه دعوت شده‌اند کارشناسان، اهالی رسانه و دیگر مدعوین، مسخره ما نیستند و متاسفانه در بعضی از مواقع دستگاه مجری زمانی برنامه های خود را برگزار می کند که شورا جلسه علنی دارد. 

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه جلسه امروز بنا به وقت دفتر رئیس جمهور برگزار شده بود گفت: حضور این تعداد از اعضای شورا در مراسم افتتاحیه آن هم در شرایطی که برنامه جاری و اصلی شورا در جریان بود ضرورت نداشت، وظیفه ما رسیدگی به امور سیاست‌گذاری و نظارتی بر امور تهران است. 

نظری از اعضای شورا خواست به تمدید زمان جلسه رای ندهند زیرا مدعوین برای زمان خود برنامه ریزی کرده اند. من به سهم خودم از مردم تهران عذرخواهی می کنم و امیدوارم حرمت جایگاه شورا را خودمان حفظ کنیم.