۰ نفر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران مطرح کرد؛

تدوین شیوه نامه رنگ برای شهر تهران

۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۴۳
کد خبر: 339206
تدوین شیوه نامه رنگ برای شهر تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: با کارشناسان حوزه رنگ، شیوه‌نامه‌ای برای اقدام شهرداری‌های مناطق تهیه وبه امضا شهردار تهران رساندیم، این شیوه نامه ملاک عمل درحوزه رنگ در شهر است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر ، برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نشست اعلام برنامه های نوروزی شهر تهران با اشاره به شیوه رنگ آمیزی المان های شهری گفت: پس از تأکیدات شهردار تهران در مورد استفاده از رنگ در فضای شهری، این مهم در دستور کار قرار گرفت و با برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان حوزه رنگ، شیوه‌نامه‌ای برای اقدام شهرداری‌های مناطق تهیه و به امضا شهردار تهران رساندیم، این شیوه نامه ملاک عمل شهرداران مناطق برای استفاده از رنگ خواهد بود که این مهم در روزهای عید نمود بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این حوزه ادامه داد: امسال یکی از طرح‌های ویژه طرح عکاسی از بهارستان است که از عکاسان آماتور و حرفه‌ای درخواست شده است که در این فستیوال شرکت کنند.

ضرغامی تاکید کرد: کشیدن دیوارنگاره در کوچه پس کوچه‌های شهر را در اولویت قرار دادیم که بر این اساس ۱۳۰۰ طرح توسط ۶۴۲ شرکت کننده به دبیرخانه سازمان زیباسازی ارسال شد که از این میان ۹۰ طرح انتخاب شد که جانمایی‌های آن نیز در خیابان‌های شهر انجام شده و به زودی بر روی دیوارهای شهر نقش خواهد بست.

وی در مورد عدم برگزاری طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» در نوروز، توضیح داد: این طرح مختص نوروز نبود، اما برای سال جدید تبلیغات محیطی را با موضوعات مشخصی همچون پیام‌های آموزشی که نشاط و شادی زیادی دارند خواهیم داشت که فراخوانی میان گرافیست‌ها صادر شده است و ۶۳ اثر نیز برگزیده شده که به زودی روی سطح شهر اکران می‌شود.

ضرغامی در پاسخ به سوالی در باره محتوای پیام دیوار نگاره میدان ولیعصر (عج) با بیان اینکه در مورد این دیوار نگاره در جام جهانی حواشی ایجاد شد که بلافاصله نهاد مسئول آن را تعویض کرد، عنوان کرد: مسئولیت دیوار نگاره با شهرداری نیست.