۰ نفر

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

هم‌اندیشی شبانه برای بررسی لایحه بودجه98/ معاون برنامه‌ریزی در مسافرت است

۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۳۹
کد خبر: 332680
هم‌اندیشی شبانه برای بررسی لایحه بودجه98/ معاون برنامه‌ریزی در مسافرت است

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه هم اندیشی که امشب اعضای شورا با شهردار تهران خواهند داشت، لایحه بودجه سال 98 مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، محسن هاشمی در پایان جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به مصوبات شورای شهر در جلسه امروز گفت: امروز لایحه تعیین نرخ تردد خودروهای باری در محدوده کامیون ممنوع با 4 تبصره به تصویب رسید.

همچنین لایحه درخواست تخفیف به بدهکارانی که عوارض محدوده طرح ترافیک خود را پرداخت نکرده بودند، نیز به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه چرا نماینده ای از معاونت برنامه ریزی و امور شوراها در صحن علنی حضور نداشت و احتمال جابجایی در جریان ارائه لایحه بودجه در این معاونت وجود دارد، گفت: دیروز به ما پیغام داده شد که خانم اشرفی در مسافرت هستند. امشب نیز ما با شهردار تهران هم اندیشی در خصوص لایحه بودجه 98 برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد توضیح داد: این موضوع در جلسه امروز هیئت رئیسه بررسی می شود. از رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و معاون شهردار نیز دعوت کرده ایم تا در جلسه هیئت رئیسه حضور پیدا کند. این قانون نیاز به تفسیر دارد.