۰ نفر

تعرفه استفاده از اماکن ورزشی شهرداری تا پایان سال افزایش نمی‌یابد

۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰
کد خبر: 327078
تعرفه استفاده از اماکن ورزشی شهرداری تا پایان سال افزایش نمی‌یابد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران به لایحه افزایش تعرفه استفاده از اماکن ورزشی شهرداری تهران در سال ۹۷ رای منفی دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، حجت نظری رئیس کمیته ورزش شورای پنجم شهر تهران روز یکشنبه در یکصدو دوازدهمین جلسه شورا در جریان بررسی لایحه مذکور گفت: نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در خصوص افزایش تعرفه اماکن ورزشی تا پایان سال منفی است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و اینکه از نیمه سال عبور کرده ایم پیشنهاد ما این است که افزایش تعرفه ای برای امسال نداشته باشیم و سال اینده این افزایش منظور شود.

حسن رسولی دیگر عضو شورا هم در این خصوص گفت: اصلاح اساسنامه اماکن ورزشی مقدم بر افزایش تعرفه است.

وی ادامه داد: اصلاح ساختار اساسنامه اگر در سازمان ورزش انجام شود دیگر احتیاجی به افزایش تعرفه نیست.

رسولی همچنین درخواست کرد که این موضوع از دستور جلسه شورا خارج شود تا اصلاح ساختار و اساسنامه سازمان ورزش در دستور کار قرار گیرد.

محمود میرلوحی دیگر عضو شورا نیز که موافق افزایش تعرفه سازمان ورزش است گفت:  ۴۰۰ مرکز ورزشی وابسته به شهرداری وجود دارد که از  ۷۰ درصد آن استفاده ای نمی شود.

وی با بیان اینکه تعرفه های استفاده از اماکن ورزش شهرداری ۳۰ درصد زیر تعرفه دولتی است، تاکید کرد:  این امر باید سریعا اصلاح شود و تعرفه های استفاده از اماکن ورزشی شهرداری باید حداقل منطبق براساس تعرفه های دولتی باشد.

ولی الله شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: افزایش تعرفه اماکن ورزشی تا به تصویب برسد آخر سال می شود و این موضوع به صلاح نیست.

وی ادامه داد: پایه تعرفه استفاده از اماکن ورزشی پایین است و با توجه به حق الزحمه پرسنل و هزینه نگهداری و آب و برق این اماکن باید برای سال اینده افزایش یابد.

به گفته شجاع پوریان بیشتر اماکن سازمان ورزش شهرداری بیش از ۲۰ سال عمر دارند و باید بازسازی و تعمیر شود.

 پس از استماع نظرات مخالف و موافق رای گیری در خصوص لایحه افزایش تعرفه استفاده از اماکن ورزشی شهرداری تهران انجام شد و اعضا با رای قاطع به عدم افزایش تعرفه تا پایان امسال دادند.