۰ نفر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه:

کارت‌های مدت‌دار مترو مجددا به چرخه برگشت

۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸
کد خبر: 322000
کارت‌های مدت‌دار مترو مجددا به چرخه برگشت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در حال حاضر کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص برای مترو در نظر گرفته‌ایم و تمامی شهروندان می توانند این کارت ها را خریداری کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، شهروندان درخواست کردند به موضوع کارت مترو مدت دار رسیدگی شد.

هموطنان عنوان کردند«کارت های مدت دار مترو مدتی بود برای افراد عادی با تخفیف از طریق پایگاه اینترنتی http:eticket.tehran.ir عرضه میشد .بعد از روی کار آمدن شورای شهر پنجم تهران عرضه این کارت ها برای شهروندان عادی تهرانی متوقف شد !!!!و فقط برای دانشجویان ، معلولان ، و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره صادر می گردد. جالب آن است که بدانید نمایندگان شورای شهر تهران در سال 1396 تصویب کردند ، کارت های مدت دار مترو با تخفیف 25 درصدی به شهروندان در سال 1397 فروخته شود ، اما چرا این مصوبه با گذشت 9 ماه از سال 1397بر روی زمین مانده است جای سئوال دارد. حالا شما قضاوت کنید ، چرا نباید شهروندان تهرانی از این مصوبه بهره مند بشوند ؟»

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این باره، گفت: کارت‌های مدت‌دار و مبلغ‌دار مترو وجود دارد و همه اقشار جامعه می‌توانند آن را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه قبلاً کارت‌های مدت‌دار بدون سقف ریالی داشتیم، گفت: از این کارت‌ها سوءاستفاده می‌شد ولی در حال حاضر کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص در نظر گرفته‌ایم که افراد می توانند با مراجعه به سایت http:eticket.tehran.ir این کارت را خریداری کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، کارت‌های سه ماهه 112 هزار و 500 تومان، 6 ماهه 187 هزار و 500 تومان و یک ساله به مبلغ 337 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد و به این رقم‌ها 25 درصد تخفیف داده می شود که روی رقم نهایی اضافه می‌شود.