۰ نفر

دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

مشکل واریز 700میلیارد تومان بودجه مترو حل شد/ احتمال تاخیر تدوین بودجه97 شهرداری تهران

۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۱۳
کد خبر: 314370
مشکل واریز 700میلیارد تومان بودجه مترو حل شد/ احتمال تاخیر تدوین بودجه97 شهرداری تهران

به گفته دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، مشکل واریز 700میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت برای تامین مالی تکمیل خط 7مترو حل شده و به زودی به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمدعلی کرونی، درباره سرانجام واریز 700میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت به حساب مترو به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: طی آخرین اخباری که دارم این مشکل حل شده و به زودی این مبالغ به حساب مترو واریز خواهد شد. اگر تا آخرآبان‌ماه واریز نشود، احتمال اینکه واریز شود، بسیار کم خواهد بود و وعده‌هایی که برای تکمیل خط 6،7داده شده، عملا، اجرایی نخواهد شد.

وی همچنین درباره مراحل اصلاح برنامه پنج‌ساله سوم نیز اظهار کرد: از آنجایی که برنامه اشکالات زیادی داشت علاوه بر تغییرات اساسی که کمیسیون‌های شورا در آن اعمال کردند، قطعا با آمدن شهردار جدید، به طور کل برنامه عوض خواهد شد.در قسمت‌هایی از برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری تهران،ماموریت‌هایی تعریف شده که با معاونت‌های مربوطه مطرح نشده است . همچنین اگر تدوین برنامه عقب بیفتد، قطعا تهیه بودجه 97 هم با تاخیر خواهد بود. هنوز هم بحث جدی درباره بودجه 97مطرح نشده است.