۰ نفر

کشت پور: بازنشستگی من با حکم دیوان عدالت لغو شد

۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۱
کد خبر: 313496
کشت پور: بازنشستگی من با حکم دیوان عدالت لغو شد

رسول کشت پور یکی از ۵ گزینه شهرداری تهران در خصوص بازنشستگیش گفت: بنده در سال ۹۲ با ۳۱ سال و ۳ ماه بازنشست شدم که در ادامه و با توجه به ۲۰ درصد جانبازی به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و بر اساس رای دیوان تا ۳ سال و ۶ ماه دیگر بازنشسته می‌شوم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  رسول کشت‌پور یکی از گزینه‌های شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی را در صورت تصدی پست شهردار تهران در دستور کار دارید، اظهار کرد: 3 هدف اصلی در برنامه کاری من وجود دارد که از آن جمله می‌توان به بروزرسانی برنامه‌های اجرایی کاهش آلودگی هوا، توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو و توسعه فرهنگ شهرنشینی و آموزش شهروندی با هدف تغییر رفتار شهروندان اشاره کرد.

وی افزود: برای تحقق 3  هدف اشاره شده باید از تمام امکانات شهرداری تهران استفاده شود و در باقیمانده این دوره از مدیریت شهری به برنامه‌های مطلوبی برسیم.

کشت پور در خصوص ابهامات مطرح شده درباره بازنششستگی‌اش گفت: بنده در سال 92 با 31 سال و 3 ماه بازنشسته شدم که در ادمه و با توجه به 20 درصد جانبازی که داشتم شکایتی را به دیوان عدالت اداری مطرح کردم و بر اساس رای دیوان بنده تا 35 سال می‌توانم خدمت کنم.

وی گفت: این درخواست قبل از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان بوده و دیوان عدالت اداری نیز آن را تایید کرده و بنده می‌توانم تا 3 سال و 6 ماه دیگر به فعالیت خود در مجموعه شهرداری تهران ادامه دهم.