۰ نفر

اقدامات آخوندی در بافت فرسوده فقط روی کاغذ بود

۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵
کد خبر: 309653
اقدامات آخوندی در بافت فرسوده فقط روی کاغذ بود

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با بیان اینکه آخوندی در مورد بافت فرسوده هر چیزی گفت فقط روی کاغذ بود، افزود: امیدواریم این طلسم شکسته شود چرا که در زمینه بافت فرسوده تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، محمد علیخانی، در خصوص انتشار خبری مبنی بر اینکه آخوندی یکی از گزینه‌های شهرداری تهران است، گفت: در شورا چنین چیزی مطرح نیست در بیرون از شورا عد‌ه‌ای برای خودشان گمانه‌زنی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شورا معتقد است که افشانی مشمول قانون بازنشستگی نمی‌شود، گفت: تا تعیین تکلیف وضعیت افشانی هیچ گزینه‌ای مطرح نمی‌کنیم.

علیخانی در خصوص سوابق آخوندی در وزارت راه و شهرسازی گفت: نمی‌توانیم مطلق یک فرد را رد یا تأیید کنیم، بالاخره همه اشخاص خدماتی داشته و همچنین مشکلاتی در حین وظیفه داشته‌اند.

وی ادامه داد: بنده با نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دوره احمدی‌نژاد شاید از لحاظ تفکری با هم متفاوت باشیم اما آقای نیکزاد فردی توانمند و قوی بود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گفت: آخوندی در مجموع یکی از مدیران باسابقه است که در دولت‌های مختلف حضور داشته ولی انتقاداتی به عملکردش وارد است.

وی با بیان اینکه آخوندی در مورد بافت فرسوده هر چیزی گفت فقط روی کاغذ بود، گفت: امیدواریم این طلسم شکسته شود چرا که در زمینه بافت فرسوده تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده است.

علیخانی بیان داشت: آقای آخوندی در خصوص مسکن اجتماعی صحبت کرده است اما در این زمینه نیز کاری صورت نگرفته است و آن هم فقط یک ایده بود و به عمل تبدیل نشد.