۰ نفر

بازداشت 3کارمند شهرداری تهران تایید شد

۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۳
کد خبر: 308011
بازداشت 3کارمند شهرداری تهران تایید شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دستگیری سه کارمند شهرداری تهران را تایید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، علی اعطا روز سه شنبه در پایان نود و چهارمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران موضوع دستگیری سه کارمند شهرداری تهران را تایید کرد و گفت: از جزئیات ماجرا اطلاعی ندارم و نمی‌دانم این افراد به دلیل چه اتهاماتی دستگیر شده‌اند .

در طی سه روز گذشته اخباری مبنی بر دستگیری سه تن از کارکنان شهرداری تهران در فضای مجازی منتشر شده بود.

سید محمد علی افشانی که 23 اردیبهشت ماه سکان شهرداری تهران را به دست گرفته، برخورد با فساد را از اولویت های خود اعلام کرده است.

وی چندی پیش بیان کرد: تاکنون تعدادی از افراد متخلف در شهرداری را خودمان به قوه قضاییه معرفی کرده ایم و این افراد در بازداشت شدند.

افشانی در همایش فصلی مدیران و کارکنان شهرداری تصریح کرد: اداره بازرسی ما با فساد به شدیدترین وجه برخورد می کند، افرادی که مرتکب فساد شوند بدانند بزودی سراغشان خواهیم آمد و نقطه امنی برای اقداماتشان در شهرداری وجود ندارد.

وی با اشاره به عزم جدی خود برای مقابله با فساد گفت: در سازمان های شهرداری بازرسان پنهان حضور دارند و بنا دارم با شدت با فسادهای احتمالی مقابله کنم.

شهردار تهران اضافه کرد: این سازمان با مردم سروکار دارد و مطمئنم اگر صادقانه با فساد مقابله کنیم مردم هم از ما حمایت خواهند کرد.