۰ نفر

رییس پلیس تهران بزرگ:

احضار ۹۴۲اخلال‌گر بازار ارز در شش ماهه اول سال/ تسهیلات پلیس برای تهرانی‌هایی که بالای یک میلیون تخلف دارند

۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۱
کد خبر: 305857
احضار ۹۴۲اخلال‌گر بازار ارز در شش ماهه اول سال/ تسهیلات پلیس برای تهرانی‌هایی که بالای یک میلیون تخلف دارند

فرمانده نیروی انتظامی تهران از ارائه تسهیلات پلیس برای تهرانی‌هایی که بالای یک میلیون تخلف دارند،خبر داد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ سردار رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران همزمان با هفته نیروی انتظامی در صحن شورای حضور یافت و گفت: پلیس پیشگیری ۴۴۲هزار پرونده در شش ماه اول سال تشکیل داده است همچنین ۹۰۰نفر از محکومین فراری دستگیر شدند. 

وی ادامه داد: جمع‌آوری اخلال‌گران ارزی با خواست بانک مرکزی بوده و در این میان ۹۴۲نفر را احضار و ۱۴۷را دستگیر کردیم،همچنین ۳۳انبار بزرگ احتکار که شبیه شهر بودند را پلمپ کردیم. 

فرمانده نیروی انتظامی تهران اضافه کرد: ٦میلیون تماس درفوریت‌های پلیس داشتیم که ۳.۵میلیون بار پلیس ۱۱۰به محل شده‌،همچنین۷۰درصد جرایم در شش ماه اول سال کشف شده است.

تسهیلات پلیس برای تهرانی‌هایی که بالای یک میلیون تخلف دارند

سردار رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در ادامه اظهاراتش در جمع خبرنگاران گفت: پلیس تسهیلاتی برای مالکان موتور و خودروهایی که بالای یک میلیون تومان خلافی دارند و توقیف شده اند را ارائه می کند تا بتوانند وسایل نقلیه خود را ترخیص کنند.این تسهیلات و قسط بندی جریمه ها در ستاد ترخیص زنجان و خلیج فارس انجام می شود.

وی گفت: همچنین واحدهای تشخیص هویت و گذرنامه پلیس نیزبا توجه به موضوع اربعین از ساعت ۸ تا ۵ عصر به شهروندان به صورت ویژه خدمت رسانی می کنند.