۰ نفر

مدیرتعاونی مسکن شرکت واحد تهران به اقتصادآنلاین خبر داد:

پروژه ساخت مسکن کارگران اتوبوسرانی تهران؛ در آستانه تعطیلی

۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳
کد خبر: 290073
پروژه ساخت مسکن کارگران اتوبوسرانی تهران؛ در آستانه تعطیلی

به گفته رییس هیات مدیره تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، باوجود پیگیری چندباره از شهرداری و شورای شهر برای کمک به ساخت مسکن برای کارگران شرکت واحداتوبوسرانی، اما آن‌ها به این خواسته توجهی نشان نداده و این پروژه در آستانه توقف کامل است.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ علی مهدوی‌خواه درباره آخرین وضعیت ساخت مسکن برای کارگران این تعاونی به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: هیچ پیشرفتی در پروژه اتفاق نیفتاده است و پرسنل هم از دادن پول برای تکمیل پروژه امتناع می‌کنند. حدود 300خانه ناتمام باقی مانده اما فقط 70،60نفر حاضر شدند پول بدهند که آن هم به اندازه ساخت یک بلوک است.

وی با اشاره به بدهی مالیاتی این تعاونی گفت: تمام حساب‌های ما مسدود شده است و ما نمی‌دانیم حتی اگر پولی هم از پرسنل بگیریم در چه حسابی بریزیم که باز به وسیله اداره مالیات مسدود نشود.

مهدوی‌خواه درباره پیگیری مشکل این تعاونی از شهرداری و شورای شهر نیز گفت: با وجود نامه‌نگاری‌های متعدد شورای شهر و شهرداری اصلا پاسخگو نیستند، چه برسد به اینکه بخواهند چواب مثبت یا منفی به ما بدهند.

او اضافه کرد: پیمانکاران جدید با توجه به شرایط اقتصادی و گران شدن مصالح ساختمانی دیگر حاضر نیستند با ما کار کنند و ساخت خانه‌ها در آستانه توقف است. اگر پروژه تعطیل شود و پولی نداشته باشیم که به آن‌ها بدهیم، به جریان انداختن دوباره پروژه بسیار سخت خواهد بود.  

پیش از این نیز مهدوی‌خواه درباره مشکلات این تعاونی به اقتصادآنلاین گفته بود که به دلیل تورم و افزایش قیمت مصالح ساختمانی پیمانکار پروژه از ادامه کار با مبلغ طی شده در قرارداد مخالفت کرده و بعد از کش و قوس‌های زیاد و به زندان افتادن پیمانکار، این پروژه که هدفش ساخت 5هزار خانه برای کارمندان شرکت واحد اتوبوسرانی بوده، بعد از ساخت 4هزار و 700واحد متوقف شده است.