۰ نفر

سارقان مسلح مناطق شمال تهران دستگیر شدند

۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰
کد خبر: 289832
 سارقان مسلح مناطق شمال تهران دستگیر شدند

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای یک باند چهارنفره سرقت منازل شمال تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی آقا کارخانه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اعضای این باند شب گذشته با ورود به یکی از منازل شمال شهر تهران اقدام به بازکردن گاو صندوق و سرقت طلاجات به ارزش حدود 80 میلیون و 570 هزار تومان وجه نقد کرد و هنگام ترک محل وقوع جرم به صورت اتفاقی با 2 نفر از اعضای ساکن منزل مواجه شد و پس از درگیری با آنها در حین فرار توسط ساکنان محله دستگیر شد.

وی ادامه داد: سارق مسلح هنگامی که با مقاومت ساکنان منزل مواجه شد اقدام به تیراندازی به سمت یکی از آنها کرد که خوشبختانه اسلحه دچار اشکال فنی شد و به کسی آسیب نرسید.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد: سارق وقتی که با عملکرد ناصحیح اسلحه خود مواجه شد از گاز اشک آور استفاده کرد و پس از آن اقدام به فرار کرد که توسط ساکنان محل و در نهایت با حضور پلیس دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس پس از بازجویی اولیه از فرد موفق به شناسایی خانه تیمی این باند در یکی از محلات مرکزی تهران شده و سه نفر از همدستان وی را در حالیکه در این خانه مستقر بودند به همراه مقداری طلا، ساعت و پول دستگیر کردند.

سرهنگ کارخانه خاطرنشان کرد: دستگیر شدگان همگی دارای سابقه بوده و 2 نفر از آنها به تازگی از زندان آزاد شده اند.

وی با بیان اینکه سارقان با پرسه زنی در محلات شمال تهران اقدام به شناسایی منازل می کردند اظهارداشت: آنان با انداختن سنگ ریزه به شیشه های منازل و اطمینان از عدم حضور صاحب منزل، فارغ از اینکه منزل در کدام طبقه قرار دارد با ابزار در اختیار ، اقدام به سرقت از منازل می کردند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد با اقداماتی از جمله نصب حفاظ آهنی، دزدگیر و دوربین مداربسته ایمنی منازل خود را افزایش دهند.