۰ نفر

سه گزینه اصلی شهرداری تهران چه‌کسانی هستند؟

۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۰۹
کد خبر: 264563
سه گزینه اصلی شهرداری تهران چه‌کسانی هستند؟

اعضای مجمع 51 نفره امید (شورای شهر تهران و نمایندگان تهران در مجلس) در جلسه عصر امروز خود معیارها و ویژگی‌های شهردار آینده پایتخت را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پروانه سلحشوری با اعلام این خبر گفت: در این جلسه که با حضور آقای حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران، اعضای شورای شهر پایتخت و نمایندگان تهران برگزار شد مواردی از جمله آلودگی هوا، ترافیک، کودکان کار، مدیریت بحران و برخی حوزه‌های تعاملی بین نمایندگان مجلس و شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه درخصوص انتخاب شهردار آینده تهران هم بحث‌هایی مطرح و تاکید شد که این حق شورای شهر است که شهردار را انتخاب کند در عین حال انتظار جامعه این است که شهردار آینده اصلاح‌طلب و ضدفساد باشد و در مقابل فشارها ایستادگی کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در این جلسه به صورت مصداقی درباره گزینه‌های شهرداری تهران بحثی مطرح نشده، گفت: در این جلسه بیشتر ویژگی‌های لازم برای شهردار آینده پایتخت به بحث گذاشته شد اما در مورد مصادیق صحبتی مطرح نشد. همچنین تاکید شد که شورا در این موضوع یکدست عمل کند ضمن اینکه همه ما معتقدیم موفقیت شورا و مجلس به هم گرفته خورده است.

سلحشوری در پایان همچنین گفت که براساس شنیده‌ها محسن هاشمی، مهندس افشانی و حناچی سه کاندیدای اصلی برای شهرداری پایتخت هستند.