۰ نفر

هیچ کدام از اعضاء از شورای شهر تهران خارج نمی‌شوند

۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰
کد خبر: 264382
هیچ کدام از اعضاء از شورای شهر تهران خارج نمی‌شوند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اسامی اعلام شده در خصوص گزینه‌های شهرداری تهران گمانه زنی رسانه‌ای است، گفت: هنوز گزینه ای برای شهرداری انتخاب نشده و هیچ یک از اعضا نیز برای شهردار شدن از شورا خارج نمی شوند.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ علی اعطا روز یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران درباره سرانجام انتخاب شهردار تهران افزود:  در حال حاضر شهرداری تهران سرپرست دارد و بر اساس قانون سه ماه می‌توان تهران را با سرپرست اداره کرد.

وی با بیان اینکه در راستای انتخاب شهردار جلسه هم اندیشی برای بررسی فرآیندها برگزار شد، گفت: در مردادماه اعضای شورای شهر بحث انتخاب شهردار را در دستور کار قرار داده و نهایتا 16 معیار پیش بینی شد.

اعطا افزود: اکنون برای اینکه ببینیم آیا همان فرآیند و شیوه ادامه یابد یا نه؟ جلسه‌ای برگزار کردیم و جمع‌بندی کلی جلسه این بود که شیوه و فرآیند انتخاب شهردار متفاوت از گذشته نباشد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه طی چند روز اخیر اسامی و نام‌هایی در مورد گزینه‌های شهرداری تهران از سوی رسانه‌ها و جریان‌ها  اعلام شده، گفت: این اسامی تنها گمانه زنی رسانه ای است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شهردار آینده از میان اعضای شورای شهر انتخاب می شود، تاکید کرد: ما در گذشته بین اعضای شورای شهر بحث داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که هیچ کدام از اعضای شورا از شورا خارج نشوند.