۰ نفر

علت استعفای نجفی از زبان محسن هاشمی

۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۰۰
کد خبر: 258436
علت استعفای نجفی از زبان محسن هاشمی

رییس شورای شهر تهران گفت: علت استعفای محمد علی نجفی را یک مشکل جدید پزشکی مطرح کردند.مشکل پزشکی را نمی‌شود علنی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، محسن هاشمی رییس شورای شهر افزود: از عصر روز گذشته استعفایی را از دکتر نجفی دریافت کردیم و امروز هم در جلسه هم اندیشی موضوع را بررسی کردیم. علت استعفا را یک مشکل جدید پزشکی مطرح کردند.مشکل پزشکی را نمی‌شود علنی کرد.

وی ادامه داد: شورای شهر باید در جلسه رسمی خود تصمیم بگیرد در جلسه هم‌اندیشی تصمیم گرفتیم براساس قانون تا اولین جلسه رسمی شورا به وظایف خودشان ادامه دهند تا هیچ مشکلی برای شهر پیش نیاید.

هاشمی افزود: استعفای ایشان را در صحن شورا به بحث میگذاریم اگر توضیحات قانع کننده‌ای دادند در همان جلسه سرپرست انتخاب می‌کنیم اگر پذیرفته نشد به کار خود ادامه می‌دهند.

رییس شورای شهر در مورد آقای نجفی گفت: ایشان از اعضا دلخور نیستند و اتفاقا چند شب پیش جلسه‌ای داشتند و من دلخوری از اعضا را تکذیب می‌کنم.

وی گفت: در مورد اینکه اعضا مخالفند یا نه هم چیزی نمی‌توانم بگویم، قطعا اعضا دوست دارند که ایشان بمانند.

وی درخصوص دستگیری ایشان و آزادی با وثیقه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت:راجع به گزینه‌های جایگزین ایشان هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم و ‌خوب نیست که رییس شورای شهر تهران راجع به این موضوع اظهارنظر کند.

هاشمی خاطر نشان کرد: اگر کسی بیماری داشته باشد و بیماری خود را پنهان کند کار خلافی کرده است، فشار سیاسی زیادی به ایشان وارد شده است اما بیماری، علت استعفای شهردار تهران است.

وی تاکید کرد: اگر اعضا هم بخواهند من شهردار نمی‌شوم.