۰ نفر

پاسخ نجفی به انتقادات از کم‌کاری شهرداری تهران در پی بارش برف

۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۱۵
کد خبر: 248277
پاسخ نجفی به انتقادات از کم‌کاری شهرداری تهران در پی بارش برف

شهردار تهران گفت: بخشی از مشکلات ناشی از بارش برف به دلیل ضعف امکانات است و بر اساس هشدار هواشناسی، آماده‌باش اعلام کرده بودیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمد علی نجفی شهردار تهران در کانال تلگرامی‌اش نوشت: بخشی از مشکلات ناشی از بارش برف به دلیل ضعف امکانات است.بر اساس هشدار هواشناسی، آماده‌باش اعلام کرده بودیم.

از روز گذشته در ارتباط با گرمخانه شهرداری و برخی محلات دیگر که می‌شد به عنوان گرمخانه استفاده کنیم، به همه مناطق آماده باش اعلام کرده بودیم تا به خاطر سرمای دیشب، کسی در بیرون از منزل و در خیابان‌ها به عنوان کارتن خواب یا هر عنوان دیگر، حضور نداشته باشد.

از ساعت 20:30 که برف آغاز شد، حدود 1200 خودروی برف روب و 2 هزار کارگر و 163 سایت برف روبی و 3 هزار و 500 مخزن مخصوص شن داریم که همه این‌ها خوشبختانه آماده باش کامل بوده و به خاطر پیش بینی های هواشناسی از قبل آماده بودند و کار خودشان را در کنار پلیس راهور آغاز کردند.

از قبل هواشناسی بارش شدید برف را اعلام کرده بود و به همین جهت نیز من هم دستور آماده باش کامل را داده بودم.بخشی از مشکلات پیش آمده در پی بارش شدید برف طبیعی است و بخشی دیگر به ضعف امکانات باز می‌گردد.

نجفی صبح امروز در توئیت خود از جوانان تهرانی برای تکاندن برف از شاخه های درختان در کنار ماموران شهرداری دعوت کرد.

این در حالی است که صبح امروز برخی از  اعضای شورای شهر تهران نسبت به عملکرد شهرداری تهران در پی بارش برف در شهر انتقاد کردند.